• وبلاگ : 9 د ي
  • يادداشت : همه چيز در مورد اکبر هاشمي رفسنجاني (بخش نخست)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    رهبر انقلاب حتي در خطبه? معروف 29 خرداد 88 نيز در توصيفي از هاشمي رفسنجاني و کمک‌هاي اقتصادي وي به جريان انقلاب اسلامي ايران اذعان داشتند:
    آقاي هاشمي را همه مي‌شناسند. من شناختم از ايشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئوليتهاي بعد از انقلاب نيست؛ من از سال 1336 -يعني 52 سال قبل- ايشان را از نزديک مي‌شناسم. آقاي هاشمي از اصلي‏‌ترين افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزين جدي و پيگيرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پيروزي انقلاب از مؤثر‌ترين شخصيتهاي جمهوري اسلامي در کنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در کنار رهبري تا امروز. اين مرد بار‌ها تا مرز شهادت پيش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب مي‌کرد و به مبارزين مي‌داد. اين‌ها را جوان‌ها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ايشان مسئوليت‌هاي زيادي داشت: هشت سال رئيس جمهور بود؛ قبلش رئيس مجلس بود؛ بعد مسئوليت‌هاي ديگري داشت. در طول اين مدت هيچ موردي را سراغ نداريم که ايشان براي خودش از انقلاب يک اندوخته‏‌اي درست کرده باشد. اين‌ها يک حقايقي است؛ اين‌ها را بايد دانست. در حساسترين مقاطع ايشان در خدمت انقلاب و نظام بوده.
    + رضا 
    مردي بزرگ از سابقين اول انقلاب و از حواريين و انصار ديرين امام راحل. عالمي متفکر، سياستمداري هوشمند، فقيهي زمان‌شناس، مجاهدي خستگي‌نشناس، برادري مهربان براي ضعيفان و مديري کاردان براي کشور. بنده از سال 36 ايشان را از نزديک مي‌شناسم و در ميدان‌هاي مختلف، با هم و در کنار هم بوده‌ايم. با هم کار و با هم فکر کرده‌ايم. اين آزمايش براي ايجاد اعتماد در انسان کافي است. من در همه اين مدت، ايشان را در راه خدا، در راه حقيقت، در راه اعتلاي کلمه دين و پيشبرد اهداف اسلامي مشاهده کردم و هرگز ايشان را از اين راه جدا و منحرف نديدم.
    بيانات مقام معظم رهبري در تاريخ 12 مرداد 1372
    + رضا 
    مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد از بيمارستان پيام داد «به رضاخان بگوئيد من زنده هستم». مدرس حالا هم زنده ‌است. مردان تاريخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان بايد بدانند هاشمي زنده‌است چون نهضت زنده‌است. آمريکا و ديگر ابرقدرت‌ها بدانند ملت ما زنده‌است... من به آقاي هاشمي فرزند برومند اسلام تبريک مي‌گويم که در راه هدف تا نزديک شهادت به پيش رفته و سلامت و ادامه خدمت ايشان را از خداي تعالي خواستارم.
    صحيفه امام، جلد 7، صفحه 495
    سلام خسته نباشيد وب خوبي دارين خوشحال ميشم به وبم يه سربزنين و اگر مايل بودين بنام خبر گزاري ايران و جهان لينکم کن و خبر بده با چه نامي لينکت کنم؟ www.news110.ir درصورتي از سايتم راضي بودين ممنون ميشم سمت راست سايت رو +1 کليک کنيد مرسي ممنون ---------- ضمنا" ممنون ميشم به اين آدرس هم يه سربزني شايد سيستم خبرخوان بدردتون خورد www.news110.ir/news --------- فروشگاه ويژه ها www.vijeha.ir