سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
9دی روزی است که خیابان های ایران اسلامی به میز محاکمه سران فتنه

بسم تعالی

شبکه-خبری-عدالت-نیوز-وابسته-به-سازمان-جیش-العدل-ایران/148069408651293شبکهپرده برداری رسایی از خط جدید نفاق در نطق مجلس در یوم الله 9 دی


ا

استکبار به دنبال به قدرت رسانی کسانی که جمهوری اسلامی را می خواهند اما ولایت فقیه را نمی خواهند

بنابر این ملاک هر کس را در ولایت مداری، میزان تطبیق عملش با سیاست ها و خط قرمزهای ولایت بدانید نه میزان تطبیق زبانش که نفاق جدید در حال پوست اندازی و فتنه جدید است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز یوم الله 9دی است، روزی که خون مردم ایران اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ به جوش آمد و با بغض و کینه نسبت به متعرضین به عاشورای حسینی و حریم ولایت، به خیابان ها ریختند و نشان دادند که اهل کوفه نیستند تا علی زمانشان تنها بماند. روزی که امام خامنه ای در این چهار سال بیش از 30 بار درباره آن سخن گفته اند.

 

امروز یوم الله  9دی است، روزی که جماعتی از یادآوری آن عصبانی اند و ما به آنها می گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید. چرا عصبانی نباشند در حالی که این روز یادآور خیانتی است که با لجاجت خود در حق عاشورای حسینی کردند و اسباب تعرض به عاشورا پدید آوردند. این روز یادآور خیانت فتنه گران کوچک و بزرگ و بویژه سران فتنه و رأس فتنه در حق نظام اسلامی است.

 

9دی یادآور سکوت و سخنان دوپهلویی است که برخی در برابر ظلم به جمهوریت و اسلامیت نظام کردند. 9دی روزی است که خیابان های ایران اسلامی به میز محاکمه سران فتنه تبدیل شد و مردم یکپارچه علیه فتنه گران و به خصوص رأس فتنه شعار سر دادند و از آنها خواستند که به باغ پسته برگردند.

 

9دی یادآور قیام ملت علیه شعار دروغ "نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران" است که عده ای شنیدند و از شعار دهندگان آن حمایت کردند. 9دی یادآور سیلی مردم به صورت کسانی است که شعار "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" را شنیدند و لبخند زدند، 9 دی یادآور خشم ملت است علیه کسانی که دیدند عکس روح خدا و مقتدایشان به آتش کشیده شده و در لباس خط امام و یار امام برای توهین کنندگان کف و سوت زدند و برعکس امامشان عمل کردند.

 

9دی یادآور دروغ بزرگ تقلب و متهم کردن جمهوری اسلامی به خیانت در رای مردم است که عده ای رمز کودتای خود کردند و مشتشان با حمایت از توهین کنندگان به عاشورای حسینی باز شد.

 

9دی روزی است که وقتی مردم دیدند، 8 ماه رهبر معظم انقلاب به عنوان "سمبل اسلامیت" در برابر باج خواهی "فیل مست قدرت" کوتاه نیامدند و از آرای انتخابات مردم به عنوان "حق الناس" حمایت و حفاظت کردند، به میدان آمدند و با حضور میلیونی خود به عنوان "سمبل جمهوریت"، از ولایت و اسلامیت دفاع کردند.

 

باید از همه آنها که در خلق حماسه 9دی کوشیدند، قدردانی کردند. بویژه خانواده شهدای بسیجی ای که برای حفاظت از نظام اسلامی و آرای مردم در انتخابات دهم، فرزندانشان را تقدیم کردند، بوی‍ژه از بسیجیان و نیروهای انتظامی که در خیابان ها به دست فتنه گران کتک خوردند تا مسجد دیگری آتش نگیرد، به اموال عمومی تعرض نشود، چادر از سر زنی کشیده نشود.

 

باید از آنهایی تشکر کرد که در فتنه سال 88 سینه خود را در خیابان ها برای حفاظت از آرای مردم سپر کردند تا چهار سال بعد وقتی در انتخابات یازدهم، کاندیدای دیگری رأی می آورد، ‌هواداران او بتوانند با آزادی کامل به خیابان ها بیایند و شادی کنند و نظام تحت ولایت رهبری فقیه و جامع الشرایط یعنی همین، یعنی خون دل خوردن که به قول شهید آوینی خون دادن برای امام خمینی زیباست ولی خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن زیباتر است.

 

همچنین باید از آنها که سالروز 9 دی را پاس می دارند بویژه رسانه های مکتوب و مجازی و صدا و سیما که در خلق حماسه 9 دی و در این ایام با گزارش های خبری خود به ریشه های بوجود آمدن 9دی می پردازد، تشکر کرد. باید از رئیس جمهور محترم، جناب آقای روحانی تشکر کرد که روز گذشته با یادآوری یوم الله 9دی اعلام کرد:‌ "در 9دی 88 مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه های اخلاقی و اعتقادی آنان را دارند، به حرکت در آمده، با حضور و اجتماع‌شان به بیگانگان پاسخ درخوری دادند."

 

این سخن یعنی رییس جمهور محترم هم سران فتنه را بیگانه می دانند چرا که در اجتماع میلیونی مردم ایران اسلامی در 9دی 88 پاسخ درخوری به سران فتنه داده شد و البته رهبر معظم انقلاب همان ایام، پس از ماه ها تلاش برای بازگرداندن سران فتنه، وقتی از جدایی سران داخلی فتنه از سران خارجی ناامید شدند، اعلام کردند که اینها به دلیل ظلم نابخشودنی ای که در حق جمهوری اسلامی و مردم کرده اند، دیگر از نظام اسلامی خارج شده اند.

 

آقای روحانی ! از یاد نبرید که نظام جمهوری اسلامی در فتنه سال 88 با تقدیم 25 شهید مقدمات ریاست جمهوری شما را فراهم آورد. چرا که  اگر رهبر انقلاب در برابر باج خواهی جماعتی در سال 88 کوتاه می آمدند و می پذیرفتند که در انتخابات دهم ریاست جمهوری تجدید شود، اگر ادعای دروغ تقلب در 13 درصد آرای بیش از 50 درصد آرای آقای احمدی نژاد از مجموع 63 درصد آرای وی می پذیرفتند، قطعا در انتخابات سال 92 هم عده ای می توانستند در 7 دهم درصد آرای بیش از 50 درصد آرای شما تشکیک کنند و درخواست ابطال انتخابات را نمایند که علی القاعده باید مانند سال 88 پذیرفته می شد و در این صورت معلوم نبود با تجدید انتخابات یازدهم، با این رأی لب مرزی شما مجددا رئیس جمهور شوید.

 

اما این روزها عده ای ساده لوح ادعا می کنند که حصر سران فتنه بدون پشتوانه شرعی و قانونی است. برای مراجع عظام تقلید نسخه می پیچند که سکوت نکنید! عجبا از کی تا به حالا شما باید تشخیص شرعی و قانونی بودن برخی از امور را دهید. آیا جز این است که حصر سران فتنه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در دوره گذشته و تایید این حکم از سوی شورای عالی امنیت ملی در دوره ای است که ریاست آن با جناب روحانی است؟ آیا جز این است که مصوبات شورای عالی امنیت ملی با تایید رهبری معظم انقلاب حکم قانون را دارد، پس مغالطه چرا ؟!  

 

گفته می شود که سران فتنه تریبونی در اختیار ندارند تا از خود دفاع کنند. آیا جز این است که سران فتنه در 17 بیانیه ای که صادر کردند حتی یک استدلال در خصوص ادعاهای دروغ خود ارائه نداند و تنها به تحریک هوادارانشان برای آشوب پرداختند؟ کدام نظامی را سراغ دارید که در اختیار دشمنان برانداز خود تریبون براندازی قرار دهد.

 

راستی بعد از اقامه نماز جمعه روشنگرانه و منصفانه رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 توقع این بود همه آنها که ادعای حضور در خیمه نظام اسلامی را دارند، به قانون و تدبیر رهبری معظم انقلاب تن دهند، اما لجاجت، خودبینی، قدرت طلبی و ... که عده ا ی را کر و کور کرده بود، اجازه نداد تا از باتلاقی که گرفتارش شده بودند، بیرون بیایند و هر چه بیشتر دست و پا زدند، بیشتر در باتلاق همسویی و هم صدایی با دشمنان امام فرو رفتند.

 

این جماعت با استناد به گذشته خود، خط امامی بودنشان را به رخ می کشیدند اما هرگز به این سئوال پاسخ ندادند که این چه خط امامی بود که دشمنان امام راحل در پشتیبانی از او تمام توان خود را به کار گرفتند؟ این چه خط امامی بود که منافقین ملعون، سلطنت طلبان طاغوت، رژ‍یم نامشروع صهیونیستی، رسانه های بیگانه و وابسته، سران کفر و استکبار، گروهک های تروریستی از جمله گروهک ریکی و حتی رقاصه های دوره طاغوت از آن حمایت می کردند و برای آن کف و سوت می زدند؟

 

یک ماه بعد، خطیبی دیگر به نماز جمعه رفت. خطبه هایی که دشمنان نماز جمعه تشنه شنیدن آن بودند. خطیب نماز جمعه 28 تیر ماه 88 در حالی به نماز جمعه رفت که رسانه های معاندی که 30 سال به نماز جمعه فحش داده بودند، هواداران خود را به حضور در این نماز جمعه دعوت می کردند. جالب است برای اولین بار از رسانه های بیگانه آموزش نماز جمعه داده شد! با این همه، وقتی خطیب جمعه خطبه های دشمن شادکنش را ایراد کرد، جماعتی از ذوق زدگی به جای اقامه نماز، کف  و سوت زدند، جماعتی دیگر دختر و پسر دست در دست هم به نماز ایستادند و برخی با کفش نماز خواندند!

 

این آخرین نماز جمعه ای بود که توسط این خطیب ایراد شد اما او بعد از این خطبه ها که 180 درجه بر خلاف خطبه های دشمن شکن رهبر معظم انقلاب بود، بارها و بارها از قرابت خود با رهبری انقلاب سخن گفت و تاکید می کرد که "فصل الخطاب ولایت فقیه است "ولی" راه حل برون رفت از این وضع خطبه های نماز جمعه من است" و این سخن به این معنا بود که ولی فقیه او "ولی" ای بود که در این جمله بکار می برد یعنی خودش!

 

مردم خالق 9دی و نمایندگان محترم!

بدانید پروژه دشمن از این پس براندازی جمهوری اسلامی نیست بلکه آنها از این پس، به دنبال بازگرداندن کسانی هستند که شعار حمایت از جمهوری اسلامی را بر زبان سر می دهند اما در دل اعتقادی به ولایت فقیه ندارد که مشکل استکبار با ساختار حکومتی جهوری اسلامی نیست والا این پاکستان، کشوری در همسایگی ما که آن هم جمهوری اسلامی است و اتفاقا بمب اتم هم دارد اما نه تحریم می شود و نه تهدید.

 

مشکل آنها با ولایت فقیه است و بنای فتنه گران در آینده بر آن است که از این پس در زبان بگویند ولایت فقیه اما در عمل کار خودشان را انجام دهند. این شیوه جدید جریان نفاق برای نفوذ است. بنابر این ملاک هر کس را در ولایت مداری، میزان تطبیق عملش با سیاست ها و خط قرمزهای ولایت بدانید نه میزان تطبیق زبانش که نفاق جدید در حال پوست اندازی و فتنه جدید است.

 

بجاست در این روز گرامی که یادآور حماسه 9دی است، از همه دوستان و همکاران خود در هفته نامه 9 دی که هر هفته با انتشار هفته نامه ای به این نام، یاد یوم الله 9دی را در عرصه رسانه کشور زنده می کنند و با قلم خود مطالبات مردم انقلابی در این روز را پیگیری می کنند، تشکر کنم و از همه عزیزانی که ناخواسته به دلیل اشکاتی که در ذات کار رسانه و فعالیت بشر جایزالخطاست، اجحافی در حق آنان شده، عذر بخواهم و حلالیت بطلبم.-خبری-عدالت-نیوز-وابسته-به-سازمان-جیش-العدل-ایران/148069408651293


+ نوشته شـــده در سه شنبه 92/10/10ساعــت 9:18 صبح تــوسط عباس | نظر