سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حجت الاسلام حاج صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه/2 دولت تد

سمه تعالی

حجت الاسلام حاج صادقی

 

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه/2

دولت تدبیر و امید بداند تکیه بر گفتمان مقاومت تنها راه پیروزی است

خبرگزاری تسنیم: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ملت ایران امروز با راهپیمایی عظیم و گسترده 22 بهمن با دفاع همه جانبه از کیان اسلام، قرآن و ارزش های دینی و انقلابی به دنیا نشان دادند که در تفکرشان همچنان به انحراف رفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در سخنرانی مراسم یوم الله 22 بهمن در اردبیل خطاب به برخی قلم به دستان اظهار کرد: برخی از قلم به دستان تصور کرده اند دشمنی با استکبار و شعارهای ضد طاغوت وارداتی است اما باید بدانند یا در خواب غفلت بودند یا اینکه با سابقه ملت ما آشنا نیستند چرا که شعار مرگ بر آمریکا برای ملت ایران ذکرالله است و ما این شعار را از قرآن یاد گرفته ایم و همانگونه که رسول الله و علی ابن ابیطالب و امام حسین(ع) از دشمنان و کفار تبری جسته اند ملت ایران نیز اصل تبری از استکبار را حفظ کرده و به آن صلابت بخشیده است.

وی وجود مقام معظم رهبری را یک نعمت بی پایان توصیف کرد و گفت: ما به امام عصر(عج) به خاطر نایب شایسته اش در عصر معاصر تبریک می گوییم و از زبان این ملت اعلام می کنیم که ما ذوب در ولایت هستیم و همچون عباس ابن علی که در ولایتمداری مشهور عام و خاص است در این راه ثابت قدم هستیم.

حاج صادقی تصریح کرد: ما با این راهپیمایی اعلام کردیم که بعد از گذشت 35 سال مانند اهل کوفه و مدینه نیستیم که به رهبر و مقتدای خود پشت کنیم یا به دشمنان کوچکترین فرصت تعرض و دست اندازی را بدهیم و با فریاد بلند اعلام می کنیم که جان می دهیم اما انقلاب و ولایت از دست نمی دهیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به دشمنان گفت: ما مطیع امر رهبر هستیم و اگر امر به تحمل کند استقامت می کنیم، اما وای به روزی که خشم این ملت تبدیل به عملیات واقعی شود که آن روز از استکبار، ایادی استکبار و میزش چیزی باقی نمی ماند.

حاج صادقی خطاب به مسئولان و دولتمردان بیان کرد: ما به دولتمردان خود اعتماد و اطمینان داریم که هرگز از مسیر انقلاب به انحراف نمی روند اما خطاب به تیم مذاکره کننده اعلام می کنیم که تنها راه عزتمندی این نظام مقاومت و پافشاری بر روی اصول است که به صورت شفاف، صریح و بدون تعارف باید از اصول و ارکان انقلاب دفاع کنیم تا مبادا دشمن احساس کند که ما از این گفتمان خسته شده ایم.

وی افزود: مسئولان بدانند که گفت و گو و مذاکره با رعایت اصل نرمش قهرمانانه هیچ ایرادی ندارد اما اینکه گفتمان اصلی خود را فراموش کنیم و یا در برابر زیاده خواهی استکبار تسلیم شویم این مورد قبول و پذیرش نیست چرا که خواسته مردم از مسئولان این است که گفتمان مقاومت را از دست ندهند.

ما جز به مرگ مستکبران راضی نیستیم

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: ملت ایران نیز در این 35 سال آیه "ثم استقاموا" را به معنای واقعی معنا و مفهوم داده اند و با لبیک به ندای ولایت فقیه ثابت کردند که روی اصول و دستاوردهای به دست آمده پافشاری کرده و همواره ارکان انقلاب و خط قرمز نظام را مورد تأکید و توجه قرار داده اند.

وی با اشاره به اصول و ارکان انقلاب اسلامی که به جهانی شدن این نظام کمک کرده است، تصریح کرد: اولین رکن، تکیه بر ماهیت دینی و هویت اسلامی این نظام است به طوری که انگیره دینی موتور محرکه اسلام به شمار می رود و هرگز این هویت و ارزش دینی را با تفکرات سکولاریسم معاوضه نمی کنیم.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه اصل دوم، اصل تولی و تکیه بر ولایت و رهبری شایسته جامعه است، افزود: همه دنیا می دانند که در این کشور سیاستگذار اصلی نایب امام زمان(عج) است و امام خامنه ای جهت دهنده و راننده اصلی این حرکت بالنده و طوفنده است و مبادا در دام زمزمه های دشمن که می خواهد بین گفتمان امام(ره) و ملت تقابل ایجاد کند گرفتار آییم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح اینکه اصل سوم، اصل حضور و قیام مردمی است، گفت: تا مردم در صحنه هستند به این نظام و انقلاب آسیبی وارد نمی شود.

وی تأکید کرد: اصل دیگر، اصل تبری در برابر کفر و ظلم و ظاغوتیان زمان است که ما خطاب به آنها می گوییم ما جز به مرگ شما راضی نیستیم.

حاج صادقی با اشاره به اظهارات سخیف آمریکایی ها که اعلام کردند ریشه ملت ایران را باید خشکاند، افزود: ریشه این ملت نه تنها خشک نشده بلکه امروز انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده که دندان طمع تمام مستکبران را از بن و ریشه در آورده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: غربی ها تلاش می کنند تا بین امت اسلامی شکاف ایجاد کنند و با تجهیز تکفیری ها، سلفی ها، وهابی ها و دادن شعارهای دروغین دموکراسی سعی می کنند ملت ایران را از مقاومت خسته و ناامید نشان دهند تا به دنیا بگویند که ملت ایران تسلیم تحریم ها، فشارها و سختی ها شده است اما این ملت همچنان بر سر عهد و پیمان خود با اسلام و ولایت پابرجاست و همواره شعار "هیهات من الذله" را تکرار می کند.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/11/23ساعــت 7:34 صبح تــوسط عباس | نظر