سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندرحکایت آقای مشاور /مشاور روحانی کراواتی شد !!!!!+تصاویر دزفول
بسمه تعالی
490690_838
تاریخ : 1392/11/27 - 14:30  چاپ این مطلب
اندرحکایت آقای مشاور

دزفول امروز:رئیس‌جمهور باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی – ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

دزفول امروزبه نقل از مشرق چندی پیش چهل و چهارمین اجلاس اقتصادی داووس در کشور سوئیس برگزار شد و رئیس جمهور به همراه هیئت همراه و برای استفاده از فرصت‌های بوجود آمده در عرصه بین المللی، در این اجلاس شرکت کردند.

اما آنچه بیش از همه و در فضای ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب و نظام استکبار سبب حیرت می‌شود، پوشش ظاهری مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور در اجلاس داووس است.

“محمود سریع‌القلم” که بر اساس شنیده‌ها سه روز پیش از شروع اجلاس داووس، به سوییس سفر کرده بود، با پوششی غربی در این اجلاس شرکت کرده است که تأمل برانگیز است.

490690 838 مشاور روحانی کراواتی شد +تصاویر

 

حال باید از آقای روحانی پرسید که چگونه از مشورت‌های چنین مشاوری، استقلال ملی، عزت ملی و روح ایرانی – اسلامی قابل استخراج است؟

490692 670 مشاور روحانی کراواتی شد +تصاویر

490693 498 مشاور روحانی کراواتی شد +تصاویر
آقای روحانی باید پاسخ دهد مشاوری که هنوز پروتکل‌های ابتدایی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران را در پوشش اسلامی – ایرانی را رعایت نمی‌کند، چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم ایران باشد؟

آیا قرارگرفتن چنین اشخاصی با طرز تفکر غربی، به نفع رئیس‌جمهور و مردم ایران است یا در کوتاه و بلندمدت به ضرر حسن روحانی و منافع ملی تمام خواهد شد؟


+ نوشته شـــده در یکشنبه 92/11/27ساعــت 9:33 صبح تــوسط عباس | نظر