سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ک 43 تجمع دفاع از حجاب و عفاف در تهران در پی بداخلاقی رسانهای
کد خبر :205178زمان مخابره : 1393/2/18 - 18 : 43
تجمع دفاع از حجاب و عفاف در تهران
 
در پی بداخلاقی رسانه‌ای برخی جراید طی بیانیه‌ای مطرح شد؛ 
نهضت مردمی عفاف و حجاب هیچ‌گونه وابستگی جناحی و حزبی نداردخبرگزاری رسا ـ نهضت مردمی عفاف و حجاب در پی بداخلاقی رسانه‌ای برخی جراید طی بیانیه‌ای بر عدم وابستگی این نهضت به اجزاب و جناح‌ها تأکید و بیان داشته است: از تمامی مسؤولین و رسانه‌ها سؤال می‌کنیم وقتی مسؤولین ذی صلاح چندین ماه برای صدور مجوز حتی یک خط جواب مکتوب نمی‌دهند آیا در مقابل قانون شکنی اینان باید سکوت نمود؟

به گزارش خبرگزاری رسا، نهضت مردمی عفاف و حجاب در پی بداخلاقی رسانه‌ای برخی جراید طی بیانیه‌ای بر عدم وابستگی این نهضت به اجزاب و جناح‌ها تأکید و بیان داشته است: از تمامی مسؤولین و رسانه‌ها سؤال می‌کنیم وقتی مسؤولین ذی صلاح چندین ماه برای صدور مجوز حتی یک خط جواب مکتوب نمی‌دهند آیا در مقابل قانون شکنی اینان باید سکوت نمود؟ در صورتی که ماحصل 27 قانون اساسی این تجمع کاملا قانونی بوده است زیرا در اصل 27، قانون گذار می فرماید تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّ الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم (سوره مبارکه رعد/آیه11)

ضمن قدردانی و تشکر از عموم مردم متدین و انقلابی تهران جهت حضور در تجمع هزاران نفری روز 17 اردیبهشت در میدان فاطمی-حضرت ولیعصر-عجل الله تعالی فرجه الشریف- به استحضار عموم ملت شریف می‌رساند علی رغم خبرهای کذب منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها این نهضت مردمی هیچ‌گونه وابستگی جناحی و حزبی به احزاب و جناح‌ها نداشته و ندارد و شایعات منتشر شده در این مورد خلاف واقع است.

ضمنا اعلام می‌دارد این تجمع به هیچ عنوان سیاسی نبوده و فقط برای احیای فرهنگ دینی امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف بوده است. گرچه برخی مسؤولین تلاش کرده‌اند این تجمع را سیاسی جلوه دهند ولکن به فضل پروردگار موفق نخواهند شد.

قابل توجه این‌که مسؤولین فرمانداری و استانداری تهران و برخی از مسؤولین وزارت کشور نیز علی رغم تلاش‌های 6 ماهه این کارگروه برای اخذ مجوز، نسبت به صدور آن هیچ اقدامی ننموده‌اند و حتی یک خط پاسخ مکتوب و شفاهی نداده‌اند و پس از آن نیز بداخلاقی رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و فرماندار تهران به دروغ انصراف کتبی طلاب مدرسه علمیه ایروانی(ره) را اعلام نموده‌اند که پس از آن طلاب این مدرسه خبر فوق را رسما تکذیب نمودند و بحمد الله این تجمع در جهت احیای فرهنگ حجاب و عفاف برقرار گردید.

در پایان از تمامی مسؤولین و رسانه‌ها سؤال می‌کنیم وقتی مسؤولین ذی صلاح چندین ماه برای صدور مجوز حتی یک خط جواب مکتوب نمی‌دهند آیا در مقابل قانون شکنی اینان باید سکوت نمود؟ در صورتی که ماحصل 27 قانون اساسی این تجمع کاملا قانونی بوده است زیرا در اصل 27، قانون گذار می فرماید تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها بدون حمل سلاح به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.

ضمنا از ملت شریف تهران به سبب عدم همکاری اداره راهنمایی و رانندگی برای مشکلات ترافیکی پیش آمده عذرخواهی می‌نماییم.

سامانه روابط عمومی کارگروه حجاب و عفاف طلاب ایروانی 3000881082 می‌باشد.

کارگروه عفاف و حجاب مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره)


+ نوشته شـــده در یکشنبه 93/2/21ساعــت 11:19 صبح تــوسط عباس | نظر