سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار عمومی در انتظار برخورد قضایی محکم با عوامل انتشار طرح موهن/
اختلاف اصلی این طیف نه با حاضران در تشییع شهدا و شعارهای آنها علیه آمریکا، بلکه بر سر اصل شهدا و مقدسات است. چنانچه در این تصویر موهن منتشر شده از شهدای غواص، دستهای بسته شده آنها بر روی عورت هایشان قرار گرفته و با بدن های عریان در حال معراج به سوی خدا هستند!
گروه سیاسی- رجانیوز: سر انجام پس از دو روز حمله روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت به تجمع بزرگ مردم تهران برای بدرقه شهدا با اسم رمز «شهدا را برای یک جناح خاص مصادره نکنید!» روزنامه منتسب به خاندان هاشمی رفسنجانی پشت پرده تمام این حملات را با انتشار کاریکاتوری موهن علیه غواصان شهید برملا ساخت.
 
به گزارش رجانیوز، امروز پنج شنبه روزنامه آرمان کاریکاتوری موهنی را علیه غواصان دست بسته منتشر کرد که به خوبی نشان می دهد اختلاف اصلی این طیف نه با حاضران در تشییع شهدا و شعارهای آنها علیه آمریکا، بلکه بر سر اصل شهدا و مقدسات است. چنانچه در این تصویر موهن منتشر شده از شهدای غواص، دستهای بسته شده آنها بر روی عورت هایشان قرار گرفته و با بدن های عریان در حال معراج به سوی خدا هستند!
 
 
این طرح گرافیکی به خوبی نشان داد دعوای اصلی بر سر مصادره شهدا نبوده و نیست! دعوای اصلی اینجاست که یک ملت از شهدا و آرمانهایشان حرف می زنند و خواستار تداوم آن هستند و اقلیتی دیگر به اسم هنر و روشنفکری و ... تحمل چنین چیزی برایشان ممکن نیست! آنها شهدا را نه تنها قبول ندارند که مزاحم کار خودشان می دانند در غیر این صورت لزومی نداشت به بهانه تجلیل از آنها، موهن ترین طرح گرافیکی ممکن از آنها را منتشر کنند.
 
جالب اینکه اصل این طرح مبتذل و توهین آمیز،  اولین بار در این روزنامه منتشر نشده بلکه توسط «م. ه» یکی از طراحان ضد انقلاب ساکن در هلند که از نزدیکان شاهین نجفی خواننده ملحد و ضد دین است، منتشر شده بود.
 
اما آیا این اولین بار است که آنها به مقدسات و شهدای یک ملت توهین می کنند؟ پاسخ این سوال قاطعانه منفی است! به یاد آوریم دوران سیاه اصلاحات و دوم خرداد را که تحت حمایت رییس جمهور وقت و وزیر ارشادش که امروز در لندن ساکن است، در روزنامه هایشان نوشتند:
 
 
عبدالکریم سروش، روزنامه جمهوری اسلامی ، 13 / 2 / 79:
 
فرهنگ شهادت ، خشونت آفرین است اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان می شود.
 
 
محمد کاظم محمدی اصفهانی  ، روزنامه ایران  24 / 4 / 79:
 
مردم حق دارند همه مسئولین را به سوال کشیده و از آنها انتقاد کنند حتی اگر آن مسئوول ، پیامبر و امام معصوم باشد ، بلکه به خود خدا هم می توان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید.
 
 
 عطاءالله مهاجرانی ، آریا ، 16 / 1 / 79:
 
نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است .
 
 
علیرضا علوی تبار، یالثارات، 4/3/79:  
 
 جامعه ایران فاز سنتی خود را پشت سر گذاشته و میخواهد مدرن و صنعتی شود. اما در این جامعه هنوز خدا نمرده است. بنابراین ما چگونه می توانیم به این وضعیت چیره شویم.
 
 
مهرانگیز کار ، کیان ، ش 45 ، بهمن 77 :
 
احکام کیفری اسلام کارآیی ندارد و موجب رواج خشونت می گردد .
 
 
حسین باقر زاده ، نشاط ، 2 / 6 / 78:
 
خشونت در هر شکل آن باید از ایران محو شود و اعدام برجسته ترین نوع خشونت قانونی است .
 
 
عماد الدین باقی ، جمهوری اسلام ، 13 / 2 / 79 :
 
معتقدم اعدام و قصاص جزء ضروریات دین نیست .
 
 
عبدالکریم سروش، روزنامه صبح امروز، 16/6/78 : 
 
 در تعارض تکالیف دینی و حقوق بشر، حقوق بشر مقدم است؛ متأسفانه فقهای ما اطلاعات برون دینی ندارند و متوجه این نکات نیستند.
 
 
 
غلامرضا سالار بهزادی ، روزنامه صبح امروز ، 23 / 8 / 78:
 
تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است .
 
 
عزت الله سحابی، روزنامه عصر آزادگان، 16/10/78:
 
 
  حتی معصومین(ع) خود به خود بدون نظارت مردم و به طور اصولی در معرض انحراف هستند.
 
و...

+ نوشته شـــده در پنج شنبه 94/3/28ساعــت 5:15 عصر تــوسط عباس | نظر