سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لشکرکشی عربستان به بحرین حرکت مردم را وارد فاز جهادی خواهد کرد

بسمه تعالی

این است اسلام امریکایی اشغالگران سرزمین مقدس وحی

آری؛ این است اسلام امریکایی اشغالگران سرزمین مقدس وحی (حجاز)، ملک عبداله پلید و ملک فهد به جهنم رفته ادامه . . . نامه گروهی از شیعیان بحرین به رهبر انقلاب به گزارش شیعه آنلاین، در پی بحرانی شدن اوضاع جاری در بحرین و افزایش حملات وحشیانه نیروهای رژیم بحرین که از سوی کشورهای مختلف حمایت می شوند، گروهی از شیعیان بحرینی نامه ای کوتاه خطاب به مقام معظم رهبری نوشته و نسخه ای از آن را برای پایگاه خبری شیعه آنلاین ارسال کردند. گفتنی است بر همین اساس پایگاه خبری شیعه آنلاین نیز متن کامل این نامه که به شرح ذیل است را منتشر می کند: بسم‌الله الرحمن الرّحیم محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌ الله العظمی سید علی خامنه ‌ای مدظله العالی سلام علیکم .. با سلام و صلوات بر خاتم أنبیاء محمد مصطفی (ص)،‌ او که پیامبر بود و از ایشان رسالت بر دوش داشتن را آموختیم، بر علی (ع) که از ایشان عدالت وار بودن را یاد گرفتیم، بر سیده دو عالم که در ایشان ولایتمداری را یافتیم، بر سبْطیْ شباب اهل الجنّة که از ایشان صبر و فرهنگ سرخ شهادت را به ارث بردیم، ‌بر ائمّه‌ طاهرین علیهم‌ السّلام که از ایشان جهاد در راه حقّ را آموختیم و بر تک سوار آخر الزّمان (عج) که از ایشان انتظار اصلاح را به تعلم نشستیم. سلام ما بر آن امامی که در عرصه‌ی تاریک تاخت و تاز طاغوتیان قیام نمود و درود فراوان بر حضرتعالی که پرچمدار فعلی انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان هستید. ما گروهی از شیعیان بحرین هستیم که از حضرتعالی تقلید می کنیم و سیرت و سنت جنابعالی برای ما حجت است. واقعیت این است که اکنون از ظلم و ستم آل خلیفه نزد جنابعالی شکایت می کنیم. فشار بر ما سنگین شده به حدی که برادران و خواهران و عائله ما را در مقابل چشممان می کشند، فریادرسی کمک نمی کند ما را. اجتماع می کنیم برای رضای خدا و در راه عزت مسلمین و شیعیان اما کشته می شویم. از شما درخواست می کنیم برایمان نزد خدا دعا کنید زیرا اطمینان به استجابت آن داریم. و در ثانی کوچک تر از آنیم که درخواستی کنیم، مع ذلک رنج این آلام و مصیبت ها را که از طرف ما را احاطه کرده، جز با حضرتعالی با چه کسی در میان بگذاریم؟! هر طور که صلاح می دانید ما مقلدان و فرزندان خود در بحرین را یاری دهید. سخنرانی عربی جنابعالی در خصوص انقلاب مصر، برادران مصری ما را منصور گردانید و موجب توفیق و نصرت آنان شد، ما نیز در رنج و عذابیم و جز مقاومت و آمادگی برای شهادت چیزی نداریم و خداوند متعال فتح و نصرت را مسئلت می کنیم.. والنصر قادم إنشاءالله جمعی از مقلدان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در بحرین

منبع : تابناک رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس: انقلاب اسلامی مردم بحرین وارد مرحله جهادی شد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: با ورود نیروهای متجاوز عربستان و امارات به بحرین انقلاب اسلامی مردم این کشور وارد مرحله جهادی شد. ه

هشدار شدید‌اللحن آیت‌الله صافی گلپایگانی به سران سعودی و بحرین حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در بیانیه‌ای به حکام عربستان و کشورهای اسلامی عربی منطقه در خصوص لشگرکشی عربستان سعودی و امارات به کشور بحرین به شدت هشدار داد .

واکنش آیت الله سیستانی به جنایت‌ها در بحرین خبرگزاری فارس: آیت الله سیستانی مرجع شیعیان عراق در قبال جنایت های رژیم بحرین و نیروهای سعودی ضد مردم و تظاهر کنندگان این کشور واکنش نشان داد. کفن‌پوشان ورامینی آماده دفاع از کفن‌پوشان بحرین هستند کشتار مردم بحرین خلاف موازین شرعی و بین‌المللی است

 

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد؛ آمادگی اعضای تشکل‌های دانشجویی برای اعزام به بحرین خبرگزاری فارس: اعضای تشکل‌های دانشجویی برای اعزام به بحرین به منظور حضور در کنار مردم این کشور برای مقابله با جنایت‌های آل‌سعود و حکام بحرین اعلام آمادگی کردند.

رایزنی صالحی با سفرای اسلامی برای متوقف‌ کردن کشتار مردم بحرین عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت که در جلسه امروز این مجمع با وزیر خارجه، صالحی از رایزنی وزارت امور خارجه با سفرای مقیم تهران برای جلوگیری از قتل عام مردم بحرین توسط نظامیان سعودی خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ‌در گفت‌وگو با فارس: عربستان در صورت عدم توجه به هشدار ایران قطعاً پشیمان می‌شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آل‌سعود هشدار تهران را جدی نگیرد، ایران پشیمانش می‌کند، گفت: اگر آتش سعودی‌ها در بحرین خاموش نشود، تهران برای تامین امنیت در منطقه وارد عمل خواهد شد و کشورهای متجاوز را در نطفه و در کمترین زمان ممکن خفه خواهد کرد. ‌جوانی در گفت‌و‌گو با فارس: عربستان به نمایندگی از غرب و آمریکا با مسلمانان بحرین می‌جنگد یک کارشناس مسائل سیاسی ‌با اشاره به اینکه ‌غرب و آمریکا نه تنها با ‌تجاوز و لشکرکشی سعودی‌ها و امارتی‌ها به بحرین ‌مخالفت نکردند ‌بلکه آن‌را ‌توجیه کردند، گفت: عربستان به نمایندگی از غرب و آمریکا با مسلمانان بحرین می‌جنگد.

بیانیه 10 هزار نفر از اعضای بسیجی هیئت علمی دانشگاه‌ها: نمایندگان عربستان، امارات و بحرین از مجمع عمومی سازمان ملل اخراج شوند 10 هزار نفر از اعضای بسیجی هیئت علمی دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن اخراج نمایندگان عربستان، امارات و بحرین به تشکیل جلسه فوری پرداخته و از قتل و عام مردم بی‌دفاع بحرین جلوگیری کند.

اردوغان: درگیری‌های بحرین کربلای دیگری را بوجود می‌آورد نخست وزیر ترکیه با یادآوری حادثه کربلا، به رژیم سعودی در خصوص اعزام نیروی نظامی به کشور بحرین هشدار داد.

در حاشیه جلسه هیئت دولت صورت گرفت؛ هشدار وزیر دفاع در خصوص دخالت نظامی عربستان در بحرین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص دخالت‌های نظامی عربستان در امور داخلی بحرین، گفت: اینگونه اقدامات موجب افزایش تنش و مخدوش شدن ثبات و امنیت منطقه خواهد شد. 8 -9/12/25 14:24:38

آیت‌الله مکارم‌ شیرازی: لشکرکشی به بحرین برای عربستان و امارات گران تمام می‌شود خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با محکوم کردن لشکرکشی عربستان و امارات به بحرین برای سرکوب مردم این کشور گفت: آنها باید بدانند که این لشکرکشی برای آنها بسیار گران تمام می‌شود.

احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران: آنها که به بحرین قوای نظامی فرستاده‌اند از سرنوشت صدام عبرت بگیرند رئیس‌جمهور با اشاره به اعزام نیروهای نظامی عربستان به بحرین گفت: به آنهایی که قوای نظامی در بحرین آورده‌اند متذکر می‌شوم که در گذشته نیز برخی در منطقه بودند به کشور همسایه لشکرکشی کردند و باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند

آیت‌الله سبحانی با محکوم کردن کشتار مردم بحرین: سازمان کنفرانس اسلامی جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد آیت‌الله سبحانی با صدور پیامی از سازمان کنفرانس اسلامی خواست تا برای رسیدگی به وضعیت کشور بحرین و دیگر کشورهای اسلامی جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد. 

 


+ نوشته شـــده در شنبه 90/2/24ساعــت 10:35 صبح تــوسط عباس | نظر