سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزئیات اعزام راهیان نور به غرب ثبت نام اردوی راهیان نور شروع شد

ثبت نام اردوی راهیان نور شروع شد .بسمه تعالی

 

اردوی کاروان راهیان نور دانش ...

با
مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری گفت: ثبت‌نام برای این اردوها از اول تیرماه آغاز شده و تا وقتی ظرفیت‌های این ستادها تکمیل نشده باشد، ادامه خواهد داشت.

حامد اشعری مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نحوه ثبت‌نام کاروان‌ها برای اعزام به یادمان‌های غرب و شمال‌غرب کشور در ستاد شهید صیاد شیرازی و خودروهای شخصی در ستاد شهید باقری و اعزام‌های انفرادی در ستاد شهید برونسی به بیان جزئیاتی پرداخت و گفت: ثبت‌نام برای این اردوها از اول تیرماه آغاز شده و تا وقتی ظرفیت‌های این ستادها تکمیل نشده باشد، ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش افزود: اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور در بازه زمانی 14 تا 26 مردادماه صورت می‌گیرد و زمان اردوها برای کاروان‌های مختلف به مدت سه روز خواهد بود.

اشعری اظهار داشت: کاروان‌هایی که توسط ستادهای شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و شهید برونسی به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند می‌توانند طی این سه روز از مناطق عملیاتی استان‌های کردستان یعنی شهرهای سنندج، مریوان، بانه، سردشت و آذربایجان غربی یعنی شهرهای پسوه، پیرانشهر بازدید کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: طبق سنوات گذشته ستاد شهید صیاد شیرازی، به صورت کاروانی و اتوبوسی، ستاد شهید باقری به صورت خودروهای شخصی و ستاد شهید برونسی به صورت انفرادی ثبت‌نام می‌کند. افراد و کاروان‌های متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09122513824 و 32906383-025 تماس بگیرند.


+ نوشته شـــده در شنبه 94/4/6ساعــت 11:1 صبح تــوسط عباس | نظر