سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیت الله خامنه ای: داغ تسلیم ایران را به دل غرب می گذارد \صدای
"صدای آمریکا" گفت: تا زمانی که آقای خامنه ای تصمیم گیرنده نهایی و حاضر در صحنه است، تحریم ها و فشارهای غرب نمی تواند ایران را وادار به تسلیم کند.

این رسانه آمریکایی با مرور تحریم‌های غرب گفت: تنها راهی که تحریم ها می تواند مؤثر واقع شود این است که گروهی در ایران دست ها را بالا بگیرند، اما تا زمانی که آقای خامنه ای تصمیم‌گیر نهایی است،چنین اتفاقی امکان‌پذیر نیست و جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهد کرد. 

از سوی دیگر روزنامه "لس آنجلس تایمز" در گزارشی نوشت: تشدید تحریم ها علیه ایران خطرناک است و می تواند به جای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران، نتیجه عکس داشته باشد و احساسات ضدغربی مردم ایران را شدت بخشد.

روزنامه آمریکایی افزود: این خطر نیز وجود دارد که موضوع تحریم اقتصادی و آثار آن، باعث شکاف بیشتر میان کشورهای عضو ائتلاف با غرب شود.

روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" نیز مواضع آمریکا و غرب در قبال برنامه هسته‌ای ایران را شدیداً ریاکارانه خواند و نوشت: غرب در زمان رژیم پهلوی پذیرفته بود ایران را به بمب اتمی مسلح کند.

"رابرت فیسک" با اشاره به متهم شدن ایران به تروریسم و ساخت سلاح اتمی نوشت: بد نیست به تاریخ فعالیت های هسته ای ایران نگاهی بیندازیم. در زمان سلطنت پهلوی، شاه متحد قدیمی آمریکایی ها و انگلیسی ها بود او می گفت ما هم تسلیحات اتمی را می خواهیم. در آن زمان غرب به راحتی موافقت کرد و هیچ کس بر شاه ایران خرده نگرفت. این آلمانی ها با تجهیزات زیمنس بودند که به ایران آمدند و کلنگ بوشهر را زدند و نه روس ها. پس از هشت سال جنگ تحمیلی بر ایران از جانب عراقی که ما مجهزش کردیم بود که قفل تأسیسات بوشهر گشوده و فعالیت ها از سر گرفته شد. از همان زمان هم غربی ها تلاش ایران برای دستیابی به تکنولوژی هسته ای را ابزاری کرده و دائماً با آن بر تهران سخت گرفتند.

ایندیپندنت با اشاره به متهم شدن ایران می افزاید: مشکل اینجاست که ایرانی ها جنگ های اخیر خود را بدون شلیک حتی یک گلوله برده اند. این "جورج بوش" و "تونی بلر" بودند که "صدام حسین" را که دشمن شماره یک ایران در منطقه بود، نابود کردند. دشمنان ایران را در عراق کشتند و البته دوستان عرب ما نیز همچنان به امتیازگیری از ما به این بهانه که ما سنی هستیم و ایران شیعه ای در سودای رهبری منطقه ادامه می دهند. اکنون هم جای اندک تعجبی ندارد که "دیوید کامرون" نخست وزیر بریتانیا قراردادهای چند میلیاردی تسلیحاتی با اعراب منطقه امضا می کند.
منبع: کیهان

 

درود فراوان بر جانشین بر حق امام زمان ارواحنا فدا امام خامنه ای حفظه الله

این یعنی اقتدار

کور بشن کسانی که نمی توانند اقتدار امام خامنه ای حفظه الله را ببینند

امام خامنه ای چنان دشمن را ضربه فنی کرده که دشمن خودش به اعتراف افتاده

این همان معنای حقیقی اقتدار و عظمت است

ما هرطورکه شده باید به انرزژی هسته ای بومی دست یابیم،هیچ چیز جز این پذیرفتنی نیست. آمریکاباید قدرت اتمی صلح آمیز ایران رو به رسمیت بشناسه. اسم ایران براستی شایسته این قدرت هست.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 94/6/22ساعــت 9:59 صبح تــوسط عباس | نظر