سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی عامل حمله به سفارت سعودی که بود؟ سخنگوی قوه قضاییه شو
در کنار موسسه نور معرفت، کردمیهن چندین موسسه فرهنگی دیگر نیز ثبت کرده است که ظاهرا همگی با اهداف مشترکی فعالیت می‌کنند، اهدافی که گاهی یکی از آنها حمله به سفارت عربستان می‌شود. چه آنکه در صوتی که از سخنرانی او توسط خبرگزاری آنا منتشر شده است، گفته بود که پرتاب مهر با علی لاریجانی و حمله به سیدحسن خمینی لازم نبود، اما حمله به سفارت عربستان لازم بود.
صراط: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کردمیهمن توسط مقام‌های انتظامی بازداشت شده است.

محمدرضا محسنی‌ثانی، با اشاره به نقش حسن کردمیهمن در حمله به سفارت عربستان، اعلام کرد: آقای کردمیهمن که برای مدتی در کشور سوریه به‌سر می‌برد، پس از ورود به ایران توسط مقام‌های انتظامی در فرودگاه بازداشت شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضوع نقش حمایت برخی نهادها از کردمیهن، اظهار داشت: این اقدامات سازمان‌یافته نبوده است.

کرد میهن کیست؟

هرچند سخنگوی وزارت کشور سرنخی از آمر حمله به سفارت عربستان داد و از فردی گفت که در شهر کرج زندگی می‌کرده است اما هیچ مرجع رسمی نامی از کسی که دستور حمله را صادر کرده بود، نداد تا پیگیری ایلنا به نام «حسن کردمیهن» برسد؛ فردی که برای خود برو و بیایی دارد و مغز متفکر حمله به سفارت عربستان خود او بوده است؛ همان کسی که بنا به گفته مقام‌های امنیتی کشور، مدتی در ایران نبوده و بعد از ورود به ایران بازداشت شده است.

+ نوشته شـــده در دوشنبه 94/11/5ساعــت 10:32 صبح تــوسط عباس | نظر