سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی شکست سنگین داعش در حلب /ارتش سوریه 100 تکفیری را به ه
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حمله گروه‌های تکفیری داعش در حومه جنوبی یمن را درهم شکستند و 100 تکفیری را به هلاکت رساندند.



طی روزهای اخیر جریان‌های تکفیری که به سلاح‌های جدید و مدرن ترکیه و عربستان مجهز شده بودند، حمله گسترده‌ای را به جبهه «خان طومان» در استان «حلب» ترتیب دادند، اما نمی‌دانستند که نیروهای با انگیزه ارتش سوریه و مقاومت در انتظار آنها نشسته‌اند و این ضدحمله سنگین برای تروریست‌های مهاجم غافلگیر کننده بود و آنها را تار و مار کرد.
به گزارش تسنیم، شبه نظامیان تروریست وقتی دیدند در دام نظامیان سوری و مقاومت گرفتار شدند، پا به فرار گذاشتند. شمار کشته‌های پنج جریان تکفیری که در این تهاجم مشارکت داشتند، دست‌کم 100 نفر اعلام شد.
به گفته منابع نظامی سوری، تروریست‌ها این حمله را با هدف تقویت روحیه عناصر خود در سوریه ترتیب داده بودند، ولی شکست سنگین آنها، روحیه تروریست‌ها را متزلزل‌تر کرده است.
با توجه به افشاگری تازه‌ای که سرویس اطلاع‌رسانی ارتش انگلیس موسوم به «گروه اطلاعات جینز» انجام داده، و آمریکا را بزرگترین ارسال کننده سلاح به سوریه دانسته، به نظر می‌رسد که پشت سر این حملات جدید در سوریه، آمریکا قرار دارد و واشنگتن می‌خواهد پس از خروج بخش اعظم نیروهای روسی از سوریه، یکبار دیگر توازن را به نفع گروه‌های تروریستی به هم بزند و تحت شرایط جدید و از طریق نمایندگان تروریست‌ها، مذاکرات با دولت دمشق را آغاز کند.
درچارچوب همین سیاست جدید، مخالفان تروریست دولت سوریه قصد دارند فعلاً میز مذاکره را ترک کنند.

+ نوشته شـــده در دوشنبه 95/1/23ساعــت 10:31 صبح تــوسط عباس | نظر