سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گزارش دیدار فدایی و زاکانی با آیتالله مصباح به نقل از مسئولدفتر
گزارش دیدار فدایی و زاکانی با آیت‌الله مصباح به نقل از مسئول‌دفتر ایشان؛
اعضای‌جبهه‌پایداری تکلیف‌گرا، دلسوز نظام و از همه به‌ما نزدیک‌تر هستند/ شما که با دیگران وحدت کردید چرا با اعضای جبهه پایداری وحدت نکنید؟

 

گروه استان‌ها- قم: حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب به‌تازگی با آیت‌الله مصباح دیدار کردند و در این دیدار، علامه مصباح که در همایش اعلام موجودیت جبهه پایداری تأکید کرده بود که در میان اصولگرایان از همه بیشتر به اعضای جبهه پایداری نزدیک است و حتی خود را عضو این جبهه خواند، همان تعابیر را در مورد اعضای مؤسس جبهه پایداری به‌کار برده و در ضمن به وحدت با این جریان اصولگرا تأکید کرده است.

در این زمینه، مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: مواضع و بیانات آیت‌الله مصباح یزدی که تنها از سوی دفتر و پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر می‌شود، مورد تأیید است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفت‌وگو با رجانیوز، در واکنش به اخبار منتشر شده از سخنان آیت الله مصباح در دیدار با آقایان فدایی و زاکانی مبنی بر اینکه ایشان رهبری خود بر جبهه پایداری انقلاب اسلامی را تکذیب کرده‌اند، گفت: بارها اعلام و تاکید شده است که مواضع و بیانات آیت الله مصباح یزدی تنها از سوی دفتر و پایگاه اطلاع رسانی ایشان منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی در این دیدار تاکید داشتند که اعضای جبهه پایداری از لحاظ فکری از همه به ما نزدیک‌تر هستند و افرادی تکلیف‌گرا، مسئولیت‌پذیر و دلسوز نظام، انقلب و رهبری می‌باشند که با تاسیس این جبهه نیز در صدد عمل به همین تکلیف و خدمت هستند.

جلالی تصریح کرد: آیت الله مصباح در این دیدار خطاب به آقایان فدایی و زاکانی گفتند "شما که توانستید با افرادی که از لحاظ فکری به شما نزدیک نیستند، بنشینید و آنها را متفاعد کرده و وحدت کنید، چرا با دوستان خود در جبهه پایداری به گفت‌وگو نمی‌نشینید و به جمع بندی نمی‌رسید."

مسئول دفتر آیت الله مصباح یزدی افزود: در این دیدار آیت الله مصباح توصیه کردند که با جبهه پایداری نشست داشته باشید و از لحاظ فکری نظرات خود را به هم نزدیک‎تر کنید.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/7/28ساعــت 4:36 عصر تــوسط عباس | نظر