سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نظر آیتالله مصباح درباره فعالیت جبهه پایداری
  پی دی اف چاپ پست الکترونیکی
یکشنبه ، 1 آبان 1390 ، 12:09

به گزارش راهبردنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی شنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، از حضور اقشار مختلف مردم در این همایش قدردانی کرد و گفت: با این اجتماع مشخص می‌شود به لطف خدا اگر ما ولایتمداری کنیم دوستان هم یار ما خواهند بود و همه با هم هستیم.

وی تاکید کرد: قم عزیز به خاطر ولایت‌مدار بودنشان همیشه مورد دعای اهل بیت(ع) بوده است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه همه انسان‌ها را در معرض امتحان الهی دانست و گفت: امتحان بیشتر در فتنه‌ها خودش را نشان می‌دهد، فتنه نوعی آشوب و به هم‌ریختگی است که بر اثر انحراف حادث می‌شود، انحراف فکری و اختلاف نظر‌ها آرام آرام به فتنه می‌کشد.

وی گفت: خدا می‌فرماید اگر بی‌تقوایی نکنید انحراف نخواهید داشت و در فتنه مشکل پیدا نمی‌کنید و زمین نمی‌خورید.

آقاتهرانی با بیان اینکه عاقبت انحراف و شکست در فتنه خسرالدنیا والاخره است، ابراز داشت: برخی خدای متعال را به حرف بندگی می‌کنند آن بندگی، بندگی درستی نیست و در فتنه مشکل پیدا می‌کند.
وی تاکید کرد: باید مراقب شروع انحراف و کج‌روی بود زیرا شروع آن سر و صدا ندارد، باید در این زمینه حواس‌ها جمع باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خود انتقادی ابراز داشت: دوستانی که برای تشکیل جبهه پایداری دور هم جمع شدند نخستین کاری به ذهنشان رسید گفتیم بریم خدمت علما و زیرمجموعه این آقایان شویم و از ابتدا چک شویم تا مثل خیلی‌ها دچار اشتباه و انحراف نشویم.

وی حس گرایی،‌ دهن بینی و جهالت و نادانی را از عوامل بیرون افتادن انسان از راه عنوان کرد و گفت: اینکه مقام معظم رهبری بارها دم از بصیرت می‌زنند و توجه به بصیرت می‌دهند به دلیل این است که راه را گم نکنیم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبری می‌فرماید در فتنه‌ها سعی کنید نورافکن بیندازید، ابراز داشت: در فتنه باید حواس‌ها جمع باشد زیرا صحنه را تاریک و آب را گل‌آلود می‌کنند تا از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی با بیان اینکه راهکار عملی مقابله با فتنه این است که هیچ‌گاه هدف وسیله را توجیه نکند، ابراز داشت: برای اینکه به یک امر مقدسی برسید از هر راهی استفاده نکنید، اگر واقعا می‌خواهید آدم خوبی برود مجلس رای نخرید و تخلف نکنید و اگر نبردید جر نزنید، زیرا به اعتقاد من رفوزه شدن مردانه بهتر از قبول شدن دروغین است.

آقا تهرانی با رد رای آوردن به هر طریقی گفت: مگر با استفاده از هر راهی می‌شود به جایی رسید، مگر می‌شود از داخل خانه مردم رد شد برای اینکه زودتر برای نماز خواندن به مسجد برسم، چه کسی این فتوا را می‌دهد کسی که فقه اسلامی را نداند.

وی افزود: مگر من می‌توانم روی آبروی مردم سوار شوم برای اینکه آبرو پیدا کنم و همه را لجن مال کنم تا برای خودم کسی بشوم، بر چنین کارهایی نفرت باد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کار غلط است، تاکید کرد: اگر اینگونه باشد بچه‌هایی که اکس می‌خورند تا بعدش یک نماز باحال بخوانند اشکالی نباید داشته باشد در حالی که غلط است خوردن اکس ممنوع است نماز باید از راه درست باحال شود.

وی افزود: خیلی وقت‌ها به ما می‌گویند اگر این کار را بکنید رأی نمی‌برید، خوب رأی نبرم مگر از آسمان آمده که من رای ببرم، باید از راه درستش رفت.

آقاتهرانی با بیان اینکه اگر از راه درست حرکت نکنید دچار سکولاریزم می‌شوید، خاطرنشان کرد: اکبر گنجی مگر از انقلاب حمایت نمی‌کرد اما الان اصول را زیر پایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه سیاست شیطان گام به گام است، گفت: اگر جایی متوجه شدی که اشتباه کردی باید اعتراف کنی که اشتباه کردی، اما ما غلط می‌کنیم بعد آن غلط را توجیه می‌کنیم، این از هیچ کسی پذیرفته نیست چه حزب ما چه گروه دیگر.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید احکام دین را بگیریم و به آن عمل کنیم و به نتیجه خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه در اقتصاد، سیاست و در تمام موارد زندگی ما حالت سکولاریسم وجود دارد، افزود: می‌گوییم برای اینکه پول در بیاید دین را رها کن یا مسجد نمی‌رویم تا احکام نشنویم که مشکلات بیشتر نشود.
آقاتهرانی با اشاره به اینکه در سیاست هم این اشتباه وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجاهدین خلق هم مشکلشان همین بود بعضی‌ از آنها نماز شب خوان بودند برای اینکه به هدف برسند گفتند اینجا سخت نگیرد و حالا از بس نجس و آلوده شده‌اند با آب دنیا نمی‌شود این‌ها را پاک کرد.

وی ولایت و ولایتمداری، تقوا و استقامت را سه اصل برای حرکت در راه صحیح دانست و گفت: اگر می‌خواهید در لوای ولایت خدا باشید مقاومت کنید، تقوا داشته و ولایتمدار باشید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف جبهه پایداری نیز حرکت روی همین سه اصل است، ابراز داشت: ما یک بسم‌الله گفتیم باید در عمل خودمان نیز این را نشان دهیم، اگر توانستیم ادامه می‌دهیم اگر نتوانستیم می‌گوییم نمی‌توانیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح بارها گفتند حزب نباشد، اظهار داشت: باید همه روی این چند اصل بایستیم و به پای ولایت محکم ایستادگی کنیم.

آقا تهرانی علت اصلی غبارآلود شدن فضا و عدم توانایی برای جدایی حق از باطل را نداشتن ترازو دانست و گفت: در فلسفه سیاست اسلامی، تراز اسلامیت حاکمیت و یک نظامی تنها ولی فقیه است.

وی افزود: رئیس جمهور،‌ وزرا، ‌وکلا، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه و... را می‌گذاریم کنار آقا و آنها را می‌سنجیم، فتنه، فتنه‌گر و انحراف را باید با این تراز سنجید.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) بهترین الگوها هستند گفت: امیدوارم حضرت مهدی (عج) بیاید و با ایشان تراز شویم پس باید از هم‌اکنون خود را با مقام ولایت فقیه تراز کنیم.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/4ساعــت 8:36 صبح تــوسط عباس | نظر