سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی دولت درریختن خون شهدای امنیت شریک است

دولت درریختن خون شهدای امنیت شریک است

مماشات دستگاه‌های امنیتی با دراویش آشوبگر جای تأمل دارد


حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، بااشاره به آشوب‌های دوشنبه شب تعدادی از دراویش در خیابان پاسداران گفت: امروز وظیفه حاکمیت ایجاد امنیت برای آحاد مختلف مردم است و اساساً تشکیل حاکمیت بر همین پایه و مبناست.
وی افزود: متأسفانه در جامعه ما کسانی هستند که با رویکرد فرار رو به جلو زورگویانه و قلدرمآبانه حقوق مردم را تضییع می‌کنند و این کار امنیت جامعه را با چالش مواجه می‌کند.


سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این اتفاق، اتفاق جدیدی نبود و متأسفانه در هفته‌های گذشته نیز این تجمعات غیرقانونی وجود داشته و امروز مماشاتی که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در ارتباط با این افراد دارند برای مردم تداعی‌کننده این است که این مماشات یک مماشات بیش از اندازه و غیرقابل دفاع است.


وی افزود: اینکه دستگاه‌های امنیتی با این افراد تا آن حد مماشات کنند که این افراد اقدامات خلاف امنیت را در کشور انجام دهند و برخوردی با آنها صورت نگیرد جای تأمل دارد.


سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت:

انتظار ما از دستگاه‌های امنیتی برخورد جدی و از دستگاه‌های قضایی محاکمه سریع این عوامل و برخورد با آنها و در نظر گرفتن‌اشد مجازات در مورد این افراد است تا در جامعه این احساس ایجاد شود که اگر کسانی نکته‌ای هم داشته باشند باید مسائلشان را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

خیابان پاسداران بعد از آشوب دراویش

به دنبال آشوبگری وحمله تفاله‌های داعش درپوشش دراویش،به بهانه آزاد کردن فردی که به اتهام سرقت وبا شاکی خصوصی دستگیر شده است 5 تن ازنیروهای انتظامی وبسیجی به شهادت رسیده وبیش از 30مامور پلیس مجروح شدند.

به گزارش مشرق، دوشنبه شب عده‌ای از اراذل و اوباش با اسم اینکه درویش هستند با مراجعه به یکی از کلانتری‌های خیابان پاسداران خواستار آزادی یکی از هم مسلکان خود می‌شوند که با شاکی خصوصی به دلیل سرقت بازداشت شده بود.


این فرد به دلیل سرقت و با شاکی خصوصی بازداشت شده بود و رفقای درویش مسلک او با این بهانه و ادعا که او به دلیل درویش بودن دستگیر شده است به پاسگاه مراجعه و با نهایت پررویی و خباثت به نیروی انتظامی نیم ساعت فرصت می‌دهند که او را بدون قید و شرط آزاد کند!


طبیعی است که فارغ از انحرافات عقیدتی دراویش اعضای فرقه‌های گوناگون مدعی درویشی در برخی نقاط کشور که حضور دارند و به زندگی خود مشغول هستند، نظام اسلامی با دراویش به دلیل درویش بودن آنان برخورد نکرده است بلکه افرادی به دلیل داشتن شاکی خصوصی احضار و بعضا بازداشت می‌شوند و هیچ کس در برابر قانون استثناء نبوده و نمی‌تواند باشد.


اینکه برخی با لباس و ادعای درویشی همانند داعش به خیابان‌ها ریخته و مردم بیگناه را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اتوبوس از روی فرزندان این ملت رد شده و آنان را به شهادت برسانند در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست و با شدیدترین برخوردها مواجه می‌شود.


حامیان داعشی‌های وطنی خداوندان تناقض هستند، زمانی که در آمریکا یا فرانسه فردی با خودرو به مردم حمله کرده و از روی آنان رد و تعدادی را به قتل می‌رساند به عنوان اینکه داعش مسبب این کار بوده بلافاصله با تروریستی خواندن حادثه آن را محکوم می‌کنند ولی در ایران وقتی دراویش داعشی همین کار را انجام می‌دهند رفتار آنان را با عنوان پرطمطراق و مضحک « مبارزه مدنی» و « مسالمت‌آمیز » توجیه می‌کنند!


بی شک نیروی انتظامی بایستی با قدرت و قاطعیت با اراذل و اوباش و در یک کلام پیروان داعشدر کشور برخورد کند و طبیعی است که این قدرت در نیروهای انتظامی و فرزندان این ملت وجود دارد که یا حسین گویان دمار از روزگار برهم زنندگان امنیت ملی درآورند و آسایش را به ملت هدیه دهند ولی برخی مسئولین که بایستی مجوز چنین برخوردی را به نیروی انتظامی بدهند برای اینکه در محافل بین‌المللی به عنوان بازیگر نقش مثبت ماجرا تلقی شوند خود را به سویی کشیده و سکوت پیشه کرده‌اند!


افرادی که خود را در برابر قانون استثنا می‌دانند و به بهانه‌های مختلف به خیابان‌ها ریخته و امنیت مردم را سلب می‌کنند محارب بوده و بایستی با آنان قاطعانه برخورد شود، تسامح در برابر چنین وحوشی که همانند داعش با اتوبوس و خودرو به صف مردم و نیروهای انتظامی حافظ امنیت می‌زنند و باعث شهادت آنان می‌شوند نابخشودنی بوده و امنیت جامعه را ملعبه سیاست‌بازان و معاندان می‌سازد.


+ نوشته شـــده در سه شنبه 96/12/8ساعــت 11:20 صبح تــوسط عباس | نظر