سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسمه تعالی حرف فقط یک کلام، آتش بزن به برجام طلاب، روحانیون، اقش

 

Image result for ?حرف فقط یک کلام، ‌آتش بزن به برجام?‎
520 × 369Images may be subject to copyright

Image result for ?حرف فقط یک کلام، ‌آتش بزن به برجام?‎
طلاب، روحانیون، اقشار مختلف مردم و دانشجویان دانشگاه‌های شهرهای مختلف کشور در حمایت از بیانات عزتمندانه و استکبارستیزانه رهبر معظم انقلاب علیه مواضع خصمانه آمریکا و عهدشکنی ترامپ در برجام روز جمعه راهپیمایی کردند.



سرویس شهرستانها-

به گزارش خبرگزاری‌ها طلاب و روحانیون استان البرز، دانشجویان دانشگاه تبریز، اقشار مختلف مردم شهرستان نکا، نمازگزاران شهرستان دهگلانی، مردم شهرهای بهاباد شهر تهران و شهرهای غرب استان تهران و 43 شهر آذربایجان غربی، همسو با ملت ایران اسلامی بار دیگر با مشت‌های گره کرده بر دهان دولت‌های آمریکا و اسرائیل کوبیدند. راهپیمایان با سر دادن شعارهای حرف فقط یک کلام آتش به زن به برجام مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و با در دست داشتن پلاکاردهایی با همین مضامین خروج آمریکا از برجام و اظهارات ترامپ را محکوم کردند و مطالبه خود از مسئولان نظام و دولت در مقابله به مثل در خروج از برجام را اعلام کردند.
راهپیمایان اعلام کردند آمریکا بداند که بودن یا نبودنش در برجام و پیمان‌های سبک و پوشالی استکبار برای مردم ایران اسلامی ارزشی ندارد و این خروج آمریکا از برجام بار دیگر چهره خبیث استکبار را به جهانیان نمایاند.
راهپیمایان تأکید کردند که اعتماد به دشمن در هر صورت اشتباه بزرگی است که غرب و شرق ندارد و به آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ما و همچنین برخی کشورهای اروپایی که هم پیمان با استکبار هستند اعتماد نداریم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در پای آرمان‌های خود ایستاده‌ایم.
ملت ما در همیشه تاریخ اعتماد خود را به رخ جهانیان کشید و امروز هم با این حضور حماسی خود نشان داد که به هیچ یک از عهد و پیمان‌های دشمن اعتماد نیست. راهپیمایان که پلاکاردهایی در دست داشتند اعلام کردند ترامپ در برابر عظمت ملت ایران و ولایتمداری مردم ما ارزشی ندارد و با اشتباهات یکی پس از دیگری خود، خود را به قهقرا برده و نابودی خود را رقم می‌زند. مردم ما امروز با حضور خود گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و با صدای بلند انزجار خود را با شعار مرگ بر آمریکا اعلام می‌کنند.

+ نوشته شـــده در شنبه 97/2/22ساعــت 11:56 صبح تــوسط عباس | نظر