سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایا قوه قضائیه هاشمی را محاکمه میکند
با برگزاری دادگاه فائزه هاشمی در آذرماه کلید می خورد

آنچه حائز اهمیت است، همزمانی محاکمه خائنین به ملتها و فرزندانشان در منطقه و به تبع آن در جمهوری اسلامی ایران است. آیا محاکمه فائزه هاشمی دورخیز قوه قضائیه برای محاکمه مهدی هاشمی و سران فتنه خواهد بود؟ ماجرایی که باید نشست و نظاره گر بود تا دید سرانجام عاملین انقلاب مخملین به کجا خواهد رسید

بولتن نیوز: بیش از 2 سال چشم انتظاری مردم برای محاکمه خانواده هاشمی رفسنجانی، با محاکمه دختر کوچک آقای هاشمی رفسنجانی در آذرماه، از سوی قوه قضائیه رسما کلید می خورد.

چندروز پیش سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل خانواده هاشمی‌رفسنجانی با بیان این مطلب که مهلت استمهال دادگاه فائزه ‌هاشمی‌رفسنجانی آذرماه به پایان می‌رسد، گفت: دادگاه فائزه ‌هاشمی در آذرماه برگزار می‌شود و وی باید در دادگاه از خود  در برابر اتهام تبلیغ علیه نظام رفع اتهام کند.


اتهامی که قرار است فائزه هاشمی برای آن به دادگاه احضار شود، مصاحبه با سایت ضدانقلاب روزآنلاین است.وی در گفتگو با این سایت تندترین اتهامات را به حاکمیت نظام نسبت داده است. این اظهارات تا جایی پیش رفته است که فائزه بدون توجه به اینکه پدرش یکی از مسئولین رده بالای نظام بوده و هست، مطالبی موهن در خصوص نحوه اداره مملکت عنوان می کند. 

 هر چند که اتهام هاشمی تبلیغ علیه نظام است ولی به گفته وکیل خانواده هاشمی، فائزه این اتهامات را قبول ندارد.موضوعی که درباره این دختر کوچک هاشمی امری مسبوق به سابقه است.

فائزه هاشمی در 26 خرداد 88 در جمع هواداران میرحسین موسوی در مقابل مسجد بلال صدا و سیما طی سخنان تحریک آمیزی خواستار ادامه تجمعات و اعتراض هواداران موسوی در خیابانها شد.موضوعی که با غروب آفتاب و تاریکی شب در خیابان ولی عصر و میدان ونک با آتش زدن لاستیک و شکستن شیشه های چند مغازه، باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان و رهگذران شد.


  

4 روز بعد و در 30 خرداد فائزه هاشمی به همراه 4 تن از اعضای خانواده خود در خیابان آزادی به تحریک و تشویق اغتشاشگران پرداختند.

در 16 آذر همان سال فائزه با حضور در تجمع فتنه گران نقش بسزایی در تحریک تجمع کنندگان در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات داشت؛ به طوری که پس از آن تجمع، بی بی سی فارسی با پخش فیلم حضور وی در این دانشگاه سعی در ملتهب نشان دادن وضعیت آن روز کشور داشت. 

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای چندمین  بار پس از سپری کردن تعطیلات در شمال کشور، به جمع آشوبگران روز عاشورا در تهران پیوست.وی ششم دیماه 88 به همراه حدود15 نفر از بستگان و خانواده در اغتشاشات حضور پیدا کرد. 

فائزه هاشمی رفسنجانی برای آخرین بار در تقاطع فاطمی – خیابان ولیعصر در حال لیدری، شعار دادن و تحریک مردم دستگیر شد. 

هر چند که حضور وی در این تجمعات رسانه ای شده است ولی فائزه هاشمی حضور در اغتشاشات را به کلی رد کرده است و علت حضور خود در مرکز اغتشاشات را خوردن ساندویچ! و یا خرید لباس! دانسته است.

زنگها برای محاکمه به صدا در می آیند

سرانجام پس از 2 سال فتنه 88 قوه قضائیه توانست بر فشارهای بیرونی فائق آید و با گشایش پرونده دیگری از فائزه هاشمی به نوعی راه را برای محاکمه شاه کلید فتنه(مهدی هاشمی رفسنجانی) هموار کند.


در حالی مهدی هاشمی فرزند حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به پیشنهاد پدر دو سال پیش از ایران خارج و به مقصد انگلیس متواری شده است که اتهامات بسیار سنگینتر از خواهرش متوجه اوست تا جایی که دادستان کل کشور با بیان کلیاتی اتهامات وی را مالی، امنیتی و غیره دانسته است.

آنچه حائز اهمیت است، همزمانی محاکمه خائنین به ملتها و فرزندانشان در منطقه و به تبع آن در جمهوری اسلامی ایران است. آیا محاکمه فائزه هاشمی دورخیز قوه قضائیه برای محاکمه مهدی هاشمی و سران فتنه خواهد بود؟ ماجرایی که باید نشست و نظاره گر بود تا دید سرانجام عاملین انقلاب رنگی به کجا خواهد رسید.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/18ساعــت 8:10 صبح تــوسط عباس | نظر