سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشایی /قهر11 روزه احمدی نژاد آغاز شکست ما بود
بسمه تعالی
شکست خوردیم/قهر11 روزه احمدی نژاد آغاز شکست ما بود
لیدر جریان انحراف:
شکست خوردیم/قهر11 روزه احمدی نژاد آغاز شکست ما بود
اوج وخامت انتخاباتی این جریان به گونه ای است که لیدر جریان انحرافی در جلسه ای در حلقه یاران خود به شدت از وضعیت انتخاباتی این جریان اظهار ناامیدی کرده است.
سه شنبه 24 آبان 1390 ساعت 16:06
به گزارش«ندای انقلاب»،جریان انحرافی که مدت هاست باتشکیل شواری راهبردی به دنبال تسخیر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری یازدهم می باشد،با فروپاشی چند شورای راهبردی در استان ها در وضعیت قرمز قرار گرفته است.
این گزارش حاکی است اوج وخامت انتخاباتی این جریان به گونه ای است که لیدر جریان انحرافی در جلسه ای در حلقه یاران خود به شدت از وضعیت انتخاباتی این جریان اظهار ناامیدی کرده است.
وی با بیان این که ستادهای این جریان نتوانسته اند به موفقیتی در جلب و جذب افراد نائل شوند،گفته است:متاسفانه کلمه "جریان انحرافی" تا روستاها نیز نفوذ کرده و معادلات ما را با شکست مواجه ساخته است.
وی همچنین با اشاره به ماجرای قهر 11 روزه احمدی نژاد گفته است:نقطه آغاز شکست ما از همان ایام شروع شد .همه ما آن زمان با این رفتار موافق بودیم و فکر می کردیم این مساله موجب موفقیت ما خواهد شد.
وی با بیان اینکه تصور جریان انحرافی از این قهر و برآوردهایشان در این زمینه اشتباه بوده،گفته است:اگر احمدی نژاد همان مسیر کار و کوشش را جلو می برد ما در رسیدن به اهدافمان موفق می شدیم.
لیدر جریان انحرافی در عین حال بیان این نکات را برای افراد زیر مجموعه این جریان موجب تزریق نا امیدی عنوان کرده است.
گفتنی است این اظهارات در حالی صورت می پذیرد که جریان انحرافی در راستای پروژه‌ی ایجاد تغییرات ساختاری و به منظور ایجاد حداکثر هماهنگی ساختاری برای نهاد مجلس اهمیت ویژه‌ای قایل است. در واقع بنا بر استراتژی این جریان ، تغییر شکل دادن ساختارها باید به گونه‌ای که حداکثر آزادی عمل برای رییس جمهور به وجود آید، لذا مجلس یکی از مهم‌ترین ساختارهایی است که مورد توجه واقع این جریان قرار گرفته است.
همچنین اهمیت انتخابات مجلس برای جریان انحرافی بر این تحلیل استوار است که برای کاهش توان پاسخ‌دهی رقبای سیاسی و کم شدن شدت حمله‌ها در پروژه‌های سیاسی و رسانه‌ای، یکی از مهم‌ترین توپ‌خانه‌هایی که لازم است خاموش شود، توپ‌خانه‌ی مجلس است. این جریان بر این باور است که با تصرف نهاد مجلس، حاشیه‌ی امنیت بیش‌تری برای خود به وجود آورده و با طیب خاطر بیش‌تری می‌تواند پروژه‌های سیاسی و رسانه‌ای مد نظر خود را پی‌گیری نماید.

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/8/25ساعــت 8:39 صبح تــوسط عباس | نظر