سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه اضطراری جریان انحراف در خصوص پرونده فساد بانکی
بسمه تعالی
راز جنجالهای اخیر منحرفین چیست؟
گزارش«ندای انقلاب»از جلسه اضطراری جریان انحراف در خصوص پرونده فساد بانکی
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 16:07
کد مطلب: 23202
Share/Save/Bookmark < type="text/java"> < id="addtoany__id1" src="http://static.addtoany.com/menu/locale/fa.js" type="text/java"> < id="addtoany__id2" src="http://static.addtoany.com/menu/page.js" type="text/java">
< type="text/java">
< type="text/java">
فعال شدن یکی از مهره های رسانه ای جریان انحراف در این روزها در راستای اجرایی کردن همین پروژه جریان انحراف می باشد.
دستگیری مهره جریان انحرافی در بانک مرکزی موجب شده که سران انحراف ضمن تشکیل جلسه ای در این زمینه راهبردهای خود را برای ایجاد چالش برای بررسی پرونده فساد بانکی بررسی و اتخاذ نمایند.
به گزارش«ندای انقلاب»،پس از دستگیری آقای"پ"،جلسه ای با حضور لیدر جریان انحراف ،دستیار وی و 3 تن از دست اندرکاران رسانه ای این جریان(آقایان ج ,ص،ب) برگزار شده و نسبت به ادامه دستگیری لایه هایی دیگر از جریان انحراف ابراز نگرانی شده است.
لیدر جریان انحراف در این جلسه با بیان اینکه انتظار دستگیری آقای"پ" را نداشته گفته است:فکر نمی کردیم که دستگاه قضائی به این سرعت وارد عمل شده و وی رادستگیر کند.
نامبرده دستگیری مهره این جریان در بانک مرکزی را به مثابه اخطار به این جریان خود ارزیابی کرده و تصریح کرده است:اگر ما سکوت کنیم جریان دستگیری ها به سمت ما خواهد آمد.
همچنین در این جلسه با بررسی سناریوهای مختلف بر ایجاد فضای تنش جدید در عرصه سیاسی کشور برای بی اثر کردن پرونده فساد بزرگ بانکی تاکید شده و 3 مصوبه برای عملیاتی شده مورد تاکید قرار گرفته است.
این 3 مصوبه عبارتند از:
1- راه اندازی سامانه پیامک محرمانه :
بنا شده است این سامانه به عملیات روانی علیه دستگاه قضائی و منتقدین جریان انحراف بویژه در خصوص پرونده فساد بانکی بپردازد.
2- تهیه بولتن ویژه برای مدیران این جریان:
هدف از تهیه این بولتن اطلاع رسانی در خصوص پرونده فساد بانکی و به اصطلاح رد اتهامات پرداخته شود.
3- راه اندازی سایت های زنجیره ای:
وظیفه این سایت ها سوزاندن پروژه ها و پرونده های در دست اقدام دستگاه قضائی و ضابطین این دستگاه ذکر شده است.افراد حاصر در این جلسه گفته اند اگر ما بازی پیش دستانه را آغاز نکنیم قطعا بازنده خواهیم بود.
گفتنی است همچنین یکی از اساسی ترین نگرانی های لیدر جریان انحرافی که در جلسه مزبور مورد تاکید قرار داده ،کشف صورتجلسه ها و دستورات خاص به مهره این جریان در بانک مرکزی بوده است.
لازم به ذکر است فعال شدن یکی از مهره های رسانه ای جریان انحراف در این روزها در راستای اجرایی کردن همین پروژه جریان انحراف می باشد.

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/9/2ساعــت 7:34 صبح تــوسط عباس | نظر