سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علمالهدی: مجلس آینده به سینهچاک ولایت نیاز دارد

بسمه تعالی

خبرآنلاین نوشت: احمد علم الهدی که شامگاه پنج‌شنبه به مناسبت سالگرد نهم دی ماه در مسجد ارگ تهران سخنرانی می‌کرد با اشاره به نقش خواص در عاشورا، گفت: “در جریان فتنه 88 دو دسته خواص داشتیم که یا دستیار فتنه‌گر شدند و یا در مقابل جریان فتنه ژست دموکراتیک گرفتند.”

وی با اشاره به این خواص افزود: “آنها در اینکه مهندسی فتنه از خارج است شک نداشتند. وقتی جمعی از خبرگان به محضر رهبری رسیدند ایشان به آقایی اشاره کردند که شما می دانید این مساله از خارج سازماندهی شده است.آنها در عین اینکه این مساله را می دانستند سکوت مساله آمیز که تایید جریان فتنه بود داشتند. یک عده هم با همه سوابق با رهبری زاویه پیدا کردند و ژست دموکراتیک گرفتند. یک عده هم سعی کردند از عقبه جریان فتنه استفاد کنند که اگر این فتنه شکست خورد در جهت منافع خود استفاده کنند.”

عضو مجلس خبرگان اظهار کرد: “کاری که در فتنه شد در کربلا نشد و آن کشتار و شهادتی بود که برای اهل بیت رخ داد. اگر نهم دی شکل نمی گرفت اتفاقاتی بدتر از آنچه اتفاق افتاد بر سر رهبری و انقلاب می آمد و مردم شاهد شنایعی بدتر از کربلا می شدند.”

وی افزود: مردم در سطح وسیع فهمیدند خواص قابل پیروی نیستند و نا حق هستند. عامه مردم ما از خواص انحرافی و بی بصیرت فاصله گرفتند و به رهبری چسبیدند و نهم دی را شکل دادند.

این سخنران مراسم نهم دی ماه 88 افزود: من در نهم دی شاهد هیجان این مردم بودم که از این خواص نفرت پیدا کرده بودند و هرچه در سخنرانی از شعر و خطابه استفاده می کردم مردم راضی نمی شدند.

وی با بیان اینکه در نهم دی 88 مردم از یک طرف به عشق رهبری به صحنه آمدند و از طرف دیگر از خواص قدرت‌جو و مطامع‌خواه نفرت داشتند گفت: “رهبری در فتنه 88 تنها بود همان طوری که سیدالشهدا در کربلا تنها بود. در فتنه 88 رهبری تنها ماند و ایشان به تنهایی این فتنه را جمع کرد… نزدیک‌ترین دوستان رهبری و کسانی که از طریق ایشان به جایی رسیده بودند به عنوان خواص کناره گرفتند و حاضر نشدند به وسط میدان بیایند.”

وی با اشاره به وقایع عاشورا اظهار کرد: “مردمی که در کنار عمرسعد روبروی سیدالشهدا قرار گرفتند همان‌هایی بودند که وقتی امام علی می‌گفتند به جنگ با معاویه بروید سکوت می‌کردند. این تجربه‌ای برای ماست. حال افرادی که در فتنه 88 سکوت مساله‌دار کردند و ژست خاص گرفتند و درعرصه تجارت سیاسی از عقبه فتنه سربازگیری کردند. آنها ساکتین هستند و روزی مقابل رهبری می‌ایستند و از الان باید آنها را از عرصه سیاست بیرون کنیم.”

علم الهدی گفت: “در انتخابات جاری که دروازه مردمسالاری است این عناصر به دنبال آن هستند که دوباره وارد عرصه سیاست شوند. ساکتین اگر دوباره به صحنه بیایند دقیقا یک روز مقابل رهبری می‌ایستند.”

وی با بیان اینکه مردم در نهم دی از خواص فاصله گرفتند و به سمت ولایت رفتند افزود: “در آینده هم با توجه به بیداری اسلامی مردم باید به صحنه بیایند. اگر در مجلس نهم سینه چاک ولایت نباشد هر متخصص و فرد با سوادی می‌تواند ابزار دشمن شود و روزی همین خواص روبروی رهبری بیاستند. بزرگترین نیاز ما برای مجلس آینده سینه چاک ولایت است.

عضو مجلس خبرگان خطاب به حضار در مسجد ارگ تهران تاکید کرد: “کسانی که در این مملکت خواب قدرت می‌بینند احساس می‌کنند اگر در مجلس نهم حزب‌اللهی سینه‌چاک ولایت باشد این حزب‌اللهی اهل لابی‌کردن نیست و در مقابل مطامع سیاسی می‌ایستد. لذا از الان فضاسازی می‌کنند که نیروهای سیاسی حزب‌اللهی را از صحنه خارج کنند. با همان بصیرت نهم دی در انتخابات مجلس سینه چاک ولایت را وارد مجلس کنید.”


+ نوشته شـــده در یکشنبه 90/10/11ساعــت 8:9 صبح تــوسط عباس | نظر