سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تروراحمدی روشن یک روزبعدازتهدیدرئیس ستادارتش صهیونیستی اتفاق افت

بسمه تعالی

بگرد تا بگردیم ! (نکته )

بعدازظهر روز سه شنبه هفته جاری- 10 ژانویه 2012- خبرگزاری چینی «شین هوا» در گزارشی از بیت المقدس به فرازهایی از اظهارات ژنرال بنی گانتز- BENNY GANTZ- رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد. ژنرال گانتز ضمن ابراز نگرانی از تحولات منطقه و نقش جمهوری اسلامی ایران در این تحولات می گوید؛ سال 2012، زمانی برای مقابله با فعالیت های هسته ای ایران و تشدید فشارها برای ایجاد تغییرات در نظام اسلامی ایران است که به گفته وی، تحولات منطقه را به نقطه انفجار کشانده است. ژنرال گانتز که در جمع اعضای کمیسیون سیاست خارجی و دفاع کنست سخن می گفت؛ با اشاره به گزارش خبرنگار «شین هوا» که نشانه های فراوانی از تصریح داشت، اعلام کرد «اسرائیل با همکاری برخی کشورهای عربی در پی آسیب زدن به برنامه های هسته ای ایران است» و...
ترور شهید مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته ای کشورمان دقیقا فردای همان روز که ژنرال بنی گانتز به صهیونیست های کنست نشین وعده داده بود، اتفاق افتاد. گفتنی است که رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در اظهارات خود از واژه «حمله» استفاده نمی کند بلکه از «آسیب» زدن به برنامه هسته ای ایران سخن می گوید.
پیش از این در 4 آبان ماه سال جاری- 26 اکتبر 2011- «رائول مارک گرشت»، مشاور ارشد کنگره و دولت آمریکا و «جک کین» فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش آمریکا در جلسه رسمی کمیته امنیت سرزمینی مجلس نمایندگان آمریکا با صراحت از ترور مقامات ایرانی و فرماندهان نظامی ایران به عنوان «یک راه کار موثر» برای مقابله با جمهوری اسلامی یاد کرده بودند که اظهارات آنان هرگز از سوی مقامات رسمی آمریکا نه فقط تکذیب نشد بلکه «جو بایدن» معاون اوباما پرسش یکی از خبرنگاران آمریکایی که نظر وی را درباره اظهارات یاد شده جویا شده بود، بی پاسخ گذاشت!
علاوه بر 2 نمونه فوق، ده ها نمونه مستند دیگر از اظهارات مقامات رسمی آمریکایی و اسرائیلی قابل اشاره است که در آن با صراحت از تصمیم سرویس های اطلاعاتی و امنیتی خود برای ترور دانشمندان هسته ای کشورمان سخن گفته اند. اما، بدون استناد به موارد و نمونه های یاد شده و تنها با نگاهی گذرا به تابلوی چالش جدی جمهوری اسلامی ایران با قدرت های استکباری و مخصوصا آمریکا و اسرائیل و انگلیس که انقلاب های اسلامی منطقه بخشی از برآیند بن بست آفرین آن برای نظام سلطه جهانی بوده و هست، نیز می توان نتیجه گرفت که ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشورمان فقط به فقط از سوی سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا و MI6 است. مگر عامل ترور شهید مسعود علیمحمدی، از موساد دستور نگرفته بود؟! و...
و اما، اکنون جای این سؤال است که چرا جمهوری اسلامی ایران از حق قانونی خود برای مقابله به مثل که نه فقط در آموزه های اسلامی، بلکه در تمامی نظام های حقوقی بین المللی تحت فصل RETALIATE به رسمیت شمرده شده استفاده نمی کند؟! برای سیستم اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران که طی 32 سال گذشته در جنگی تمام عیار با تمام سرویس های اطلاعاتی و امنیتی دشمن کارآزموده شده و تجربیات فراوان و پیچیده ای اندوخته است، ترور نظامیان و مقامات اسرائیلی به آسانی امکان پذیر است. این جرثومه های فساد به راحتی قابل شناسایی و به آسانی قابل دسترسی هستند. امروزه جمهوری اسلامی ایران، فداییان پاکباخته و سینه چاک فراوانی در سراسر جهان دارد که تنها با یک اشاره از ژرفای دل و جان برای مجازات آنها مایه می گذارند... به قول حاج بخشی، ماشاءالله، حزب الله و به قول شهید همت سردار فاتح خیبر خطاب به فرمانده ارتش بعثی- از پشت بی سیم- بگرد تا بگردیم.
حسین شریعتمداری

 


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/22ساعــت 7:32 صبح تــوسط عباس | نظر