سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وزارت ارشاد رسما هاشمی رفسنجانی را جزءفتنه گران دانست

پروژه عالیجانب سیاه پوش در حالی در آستانه انتخابات کلید خورده است که 12 سال قبل در آستانه انتخابات مجلس ششم، پروژه عالیجناب سرخ پوش از سوی اصلاح طلبان تندرو با محوریت اکبر گنجی برای تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد و در این پروژه وی بعنوان مرد پشت صحنه قتلهای زنجیره ای معرفی گردید...

 

 وزارت ارشاد به کتابی که آیت الله هاشمی رفسنجانی را با تصویری سیاه بعنوان چهره اصلی فتنه معرفی کرده است مجوز داد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»؛ اخیرا کتابی  با نام گروه 1+5 نوشته امیر قنبری? موفق به کسب مجوز وانتشار توسط وزارت ارشاد شده است که میرحسین موسوی، مهدی کروبی، یوسف صانعی ،سید محمد موسوی خوئینی ها و سید محمد خاتمی را بعنوان سران فتنه 88 معرفی کرده و اکبر هاشمی رفسنجانی را بعنوان محور و چهره پشت پرده فتنه پرداخته است.

روی جلد این کتاب تصویر اسامی فوق درگیر در حوادث سال 1388 با تصویری سیاه از آقای هاشمی رفسنجانی کار شده است.

این در حالی است که کتاب سراسر نقد آقای هاشمی بوده و عملا این می کوشد رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را بعنوان چهره اصلی و پشت پرده حوادث پس از انتخابات نشان دهد.

انتخاب نام گروه 5+1 که یادآور گروه مذاکره هسته ای 6 کشور آمریکا ،انگلیس،فرانسه روسیه ،چین و آلمان با ایران می باشد با هدف وابسته نشان دادن چهره های مذکور انجام شده است.

بنابر قانون، وزارت ارشاد بایستی طرح جلد کتاب را مورد تایید قرار دهد.

به نظر می رسد پروژه عالیجانب سیاه پوش در حالی در آستانه انتخابات کلید خورده است که 12 سال قبل در آستانه انتخابات مجلس ششم، پروژه عالیجناب سرخ پوش از سوی اصلاح طلبان تندرو با محوریت اکبر گنجی برای تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد و در این پروژه وی بعنوان مرد پشت صحنه قتلهای زنجیره ای معرفی گردید.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 9:18 عصر تــوسط عباس | نظر