سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیشنهاد عجیب ضد انقلاب به هاشمی رفسنجانی

بسمه تعالی

پیشنهاد عجیب ضد انقلاب به هاشمی رفسنجانی (خبر ویژه)

مواضع انتقادبرانگیز و دو پهلوی آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایام فتنه 88 آنقدر ادامه دار شده که محافل ضدانقلاب که پیش تر در جبهه مخالفان سرسخت وی قرار داشتند، به راحتی آرزوهای عجیب و غریب خود را در قالب پیشنهاد به آقای هاشمی ارائه می دهند.
در همین راستا یکی از سایت های اپوزیسیون، در مطلبی با انتقاد از روند انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد، آن را عجیب دانسته و از آقای هاشمی خواسته است که به طور علنی به این موضوع اعتراض کند.
سایت خودنویس در پیشنهادی عجیب به آقای هاشمی، نوشته است: از تهران کوچ کرده تا حساسیت ها نسبت به شما کم شود، و در مکان مناسبی از باقیمانده عمر لذت ببرید.
این سایت ضدانقلاب خود را در مقام دلسوز خانواده هاشمی قرار داده و افزوده است: گوشه گیری شما لازم نیست با هیاهو باشد، که ممکن است مورد حاشیه سازی دوست و دشمن قرار گیرد. کافی است در جایی زیرلبی و به نرمی بگوئید که اگر رهبری فرزانه صلاح بدانند ترجیح می دهید از حوزه هایی دور بمانید و فرصت خدمت به دیگران که با انرژی تر هستند داده شود. یکی-دو جلسه ای هم به بهانه کسالت در مجمع حاضر نشوید. به همین راحتی!
این سایت اجرای این اقدام را تنها شرط «پیروز شدن» آقای هاشمی توصیف کرده است.
جهان نیوز نوشت: به نظر می رسد مواضع سوال برانگیز و گاه سکوت آقای هاشمی موجب مهیا شدن زمینه برای طرح ادعاها و مواضع عجیب اپوزیسیون شده است؛ رویدادی که برچیده شدن آن نیازمند موضع قاطع و صریح رئیس مجمع تشخیص علیه فتنه گران است.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/29ساعــت 7:38 صبح تــوسط عباس | نظر