سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
4نفر قالیباف؛4نفر لاریجانی؛6 نفر جامعه روحانیت،8نفر ایثارگران و

بسمه تعالی
لیست سهمیه بندی جبهه متحد در تهران
بنابر برخی شنیده ها، نحوه سهمیه بندی جبهه متحد اصولگرایان بدین صورت خواهد بود: 8 نفر سهمیه دو حزب ایثارگران و رهیویان انقلاب اسلامی ؛ 8 نفر سهمیه ائتلاف امام و رهبری؛ 4 نفر سهمیه آقای محمد باقر قالیباف؛ 4 نفر سهمیه آقای دکتر لاریجانی؛ و 6 نفر سهمیه جامعه روحانیت مبارز می باشد.
عدم مرزبندی شفاف جبهه متحد اصولگرایان با برخی از ساکتین فتنه، منجر به اختلافات گسترده ای بین اصولگرایان  و جدایی بسیاری از نیروهای ولایی و ارزشی کشور از این جبهه شد تا کار بجایی کشید که نهایتا جبهه پایداری انقلاب اسلامی حاضر به وحدت با این جریان نشود و جبهه متحد نیز به ناچار برای ارائه لیست خود در استان تهران به سهمیه بندی کاندیدای احزاب و تشکلات قبلی خود روی آورد.

 به گزارش بی باک، کمیته 7+ 8 جبهه متحد اصولگرایان که این روزها 7+6 نامیده می شود، به دلیل عدم تحقق درخواست و شرایط نیروهای انقلاب و جبهه پایداری انقلاب اسلامی که همان مرزبندی شفاف این جریان اصولگرایی با جریانات فتنه و انحرافی بوده است، جایگاه اصولگرایی خود را در بین مردم متزلزل می بیند و این را می توان از عدم استقبال مردم از نشستهای استانی جبهه متحد اصولگرایان به خوبی متوجه شد که نمونه بارز آن نشست اخیرشان در استان قم بود که با حضور کمتر از 200 نفر و با حضور برخی اصلاح طلبان و حامیان اقای هاشمی رفسنجای برگزار گردید که سخنان سراسر مادحانه بادامچیان از اقای هاشمی در این نشست مورد تعجب بسیار رسانه ها و نیروهای اصولگرایی قرار گرفت و این امر باعث گردیده که همچنان این جریان اصولگرایی تلاش خود برای متقاعد کردن اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی به منظور وحدت با یکدیگر را ادامه دهد امّا برخی گزارشات حاکی است که جبهه متحد اصولگرایان با شرایط و ضعیت فعلی خود نسبت به این موضوع تقریبا ناامید شده است و به ناچار سبک و سیاق حزبی سابق را در ارائه لیست انتخاباتی اش در استان تهران ملاک قرار داده است.

بنابر گزارش خبرنگار بی باک، علی رغم اظهارات اعضای شاخص جبهه متحد اصولگرایان مبنی بر حرکت در راستای  اصول و مبانی اسلامی و انقلابی، این جریان اصولگرایی به شیوه متداول گذشته و بر اساس سهمیه بندی های مرسوم حزبی و تشکلی، لیست کاندیدای تهران خود را ارائه خواهد داد.

بنابر برخی شنیده ها، نحوه سهمیه بندی جبهه متحد اصولگرایان بدین صورت خواهد بود: 8 نفر سهمیه دو حزب ایثارگران و رهیویان انقلاب اسلامی ؛ 8 نفر سهمیه جریان موسوم به ائتلاف امام و رهبری؛ 4 نفر سهمیه آقای محمد باقر قالیباف؛ 4 نفر سهمیه آقای دکتر لاریجانی؛ و 6 نفر سهمیه جامعه روحانیت مبارز می باشد.

گفتنی است علی رغم دروغ پراکنی و تخریب های مکرر رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایی علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی،  روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان تأکید کرد که این جبهه، ادعای ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی را دروغ می‌داند.

روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان به سوال یکی از کاربران خود که با ادعای اینکه "گروه پایداری از دوستان احمدی نژاد هستند و با جریان انحرافی ارتباط دارند" پرسیده بود ، اینگونه پاسخ داده است:

دیدگاه مربوط به جبهه متحد اصولگرایان این است که اخباری که از ارتباط جبهه پایداری و جریان انحرافی منتشر می شود دروغ است و این گروه از اصولگرایان را عناصری متعهد به انقلاب تشکیل می دهند که در دوران فتنه در صحنه حضور داشتند و بر اساس آنچه از فتنه تلقی داشتند به تقابل با آن می پرداختند. بر این اساس همچنان جبهه متحد اصولگرایان، دو صندلی خالی در جلسات شورای مرکزی خود دارد که متعلق به جبهه پایداری است. همانگونه که پیش از این هم آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و اعضای شورای مرکزی از این جمع دوستان پایداری دعوت کرده اند، امروز نیز حضور آنها را برای وحدت در میان اصولگرایان ضروری می‌دانیم.


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/11/4ساعــت 10:3 صبح تــوسط عباس | نظر