سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
متاسفانه آقای زاکانی مداح آقای قالیباف شده.حجت الاسلام جلالی مس

دکتر جلالی که از این بداخلاقی زاکانی بسیار تعجب کرده بود، از طریق تلفن به دانشجویان اعلام می کند که بنده همه آنچه که آقای زاکانی گفت را شدیدا تکذیب می کنم.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، دکتر زاکانی رئیس ستاد انتخاباتی جریان متحد در مناظره با حجت الاسلام روانبخش در دانشگاه امام صادق ادعاهایی را درباره انتقادات مسئول دفتر علامه مصباح یزدی از وی مطرح کرد که کاملا خلاف واقع بود و از آنجا که حجت الاسلام روانبخش به خلاف واقع بودن این اظهارات یقیین داشت در همان جلسه مناظره با حجت الاسلام دکتر جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی تماس تلفنی می گیرد و از وی می پرسد که آیا سخنان آقای زاکانی را تائید می کنید؟! که این موضوع با واکنش صریح حجت الاسلام جلالی مواجه می شود.

دکتر جلالی که از این بداخلاقی زاکانی بسیار تعجب کرده بود، از طریق تلفن _ که در حال پخش از بلندگوی مراسم بود _ به دانشجویان اعلام می کند که بنده همه آنچه که آقای زاکانی گفت را شدیدا تکذیب می کنم.

دکتر جلالی،نامزد انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان در ادامه افزود: من اصولا مبنای فکری آقای زاکانی را قبول ندارم و هر آنچه که ایشان در اینباره مطرح کرده اند را تکذیب می کنم.

حجت الاسلام جلالی همچنین به خبرنگار " بی باک" گفت: بنده به هیچ وجه تسامح و تساهل در پیش گرفته شده توسط برخی مدعیان اصولگرایی را قبول ندارم و معتقدم همه جریانات باید در قبال جریانات فتنه و انحرافی مواضع شفاف داشته باشند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی چندی پیش در انتقاد از عملکرد زاکانی گفت: متأسفانه امروز بعضی از دوستان که توقع می رفت در مقابل ساکتین فتنه موضع گیری کنند و آنان را وادار به پاسخ گویی و عذر خواهی کنند، میدان را برای مانور آنان آماده کرده اند. من هیچ وقت فکر نمی کردم که آقای زاکانی به این روز بیفتد که مداح آقای قالیباف بشود. آقای زاکانی با چه مبنایی می گوید قالیباف سرباز ولایت و رهبری است؟ خب ایشان مسئول ستاد انتخاباتی آقای قالیباف بود و به خوبی می داند که آقای قالیباف از مسیر اصولگرایی ناب فاصله گرفته است. خود آقای زاکانی به بنده گفت که روش تبلیغات قالیباف، روش تبلیغات دینی نبود، بلکه بر اساس روش های غربی بود. خود آقای زاکانی به بنده گفت که سفارش مقام معظم رهبری به قالیباف این بود که شما سردار جبهه و جنگ و برادر شهید هستی، با تابلوی برادر شهیدت و ارزش هایت حرکت کن. زاکانی به من گفت که قالیباف این توصیه آقا را فراموش کرد و علت شکستش هم فراموش کردن این ارزش ها و فاصله گرفتن از تابلوی خط امام بود.

آقای زاکانی که این سخنان را در حضور بنده بیان کرده است، چه شده که امروز قالیباف را سرباز ولایت می داند؟ آیا ایشان عوض شده یا آقای قالیباف؟ آقای قالیباف که عوض نشده است، از رسانه های ایشان و یارگیری های انتخاباتی ایشان مشخص است. دو سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری، این آقا در کرمان که 1000 کیلومتر از تهران دور است، ستاد انتخاباتی تشکیل داده و مرتب افرادش را به آنجا می فرستد.

آقای زاکانی نباید برای توجیه عملکرد سیاسی و جهت گیری های خود، ایثارگری و ولایت مداری را یدک بکشد و بگوید که من همان زاکانی سابق هستم. من باور ندارم که آقای زاکانی، همان زاکانی سابق باشد، از تعریف و تمجید هایی که می کند، احساس می کنم که ایشان هم نمک گیر شده باشد.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/3ساعــت 7:42 صبح تــوسط عباس | نظر