سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عذرخواهی الیاس نادران از تهمت زنی به جبهه پایداری

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی:
عذرخواهی الیاس نادران از تهمت زنی به جبهه پایداری
یاداشت روز گذشته الیاس نادران از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حالی در سایت آقای احمد توکلی منتشر گردید که مملو از تهمت و جملات توهین آمیزی در خصوص شخصیت ها بزرگ و عالم انقلاب اسلامی بود. حال امروز الیاس نادارن در حرکتی شتاب زده گویی فهمیده است که چه تهمت هایی را روانه یاران دیرینه انقلاب اسلامی نموده است و در توضیحاتی سراسیمه به ماست مالی نوشتار پیشین خود پرداخته است.
به گزارش پایگاه 598، یاداشت روز گذشته الیاس نادران از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حالی در سایت آقای احمد توکلی منتشر گردید که مملو از تهمت و جملات توهین آمیزی در خصوص شخصیت ها بزرگ و عالم انقلاب اسلامی بود.

او در قسمتی از این یادداشت آورده بود که: " اختلاف میان اصولگرایان واقعی و ناکامی مقتدرانه و یک رنگ آنها برای رسیدن به مجلس، در حالی است که جریان موازی اصولگرائی با تمام قوت در حال شکل گیری است و به نظر میرسد پس از ناکامی های چند باره جریان انحرافی، اتاق فکر این نحله منحرف ، تمام ظرفیت های خود برای تشکیل چنین جریان موازی را بکار گرفته است.

این جریان موازی توسط کسانی در حال شکل گیری است که نه اخراجی دولت بلکه جدا شده از دولت هستند و با ماموریت از راس گروه انحرافی، تشکیل جریان موازی اصولگرائی را کلید زده اند و البته در این راه نیز برخی ناآگاهانه و حتی با خوش نیتی همراه این جریان شده اند. با تسامح و در بهترین حالت می توان گفت که نگاه این جریان موازی به مجلس نهم سکوی پرشی برای ریاست جمهوری است و البته در تحلیل نگران کنده تر بیم آن می رود که این جریان موازی به فراتر از ریاست جمهوری بیاندیشد. مقابله با شکل گیری چنین جریان خطرناکی باید در دور دوم انتخابات کلید بخورد ."

حال امروز الیاس نادارن در حرکتی شتاب زده گویی فهمیده است که چه تهمت هایی را روانه یاران دیرینه انقلاب اسلامی نموده است و در توضیحاتی سراسیمه به ماست مالی نوشتار پیشین خود پرداخته است.

وی در توضیحات خود آورده است: " ضمن تشکر از همه آنها که اینجانب را مورد لطف قرار داده و اظهار نظر کرده‌اند و عذرخواهی نسبت به دوستان متدین و انقلابیم که خاطر شریفشان آزرده گردید، نکاتی را تقدیم می‌دارم:

1- انتخابات در تهران در درجه‌ای از اهمیت قرار دارد که همواره بر آرایش سیاسی و مدیریتی مجلس تاثیر گذار بوده است. تاکید بنده بر جستجوی سازو کار وحدت بوده و اینکه انتقال این اختلافات و خدشه‌ها به داخل مجلس آنرا از کارآمدی دورتر خواهد کرد. وحدت از آن درجه اهمیت برخوردار است که باید انعطاف کافی داشت و بنده اعلام کرده بودم که به این منظور حاضرم کنار بروم .

2- هشدار دیگر بنده نسبت به غفلتی بوده که در جبهه متحد صورت گرفت. بعد از ماجرای تلخ مجلس ششم همواره تاکید بر این بوده است که افرادی که موجب کاهش اقبال به لیست می‌شوند در لیست قرار نگیرند و درخواستم این بود که در این مرحله و بخصوص برای تهران لیست اصلاح شود و لو آنکه این کار یکطرفه صورت گیرد.

3- تعدادی از نامزدهای اختصاصی جبهه پایداری در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر دارای صلاحیت می‌دانستم، به آنها رای داده‌ام و به دیگران هم توصیه کردم رای بدهند. 

4- تلاش دیگرم این بود که نسبت به سوء استفاده احتمالی جریان انحرافی از اختلافات بین اصولگرایان توجه داده باشم که مطلب بدرستی تبیین نشد. به هر حال اگر جببه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری خطر فتنه و انحراف را جدی می‌دانند نباید در عمل کاری کنند که منجر به سوء استفاده یا تطهیر این دو جریان شود.

5- نامزدهایی به مرحله دوم راه ‌یافته‌اند که متعلق به جریان اصولگرایی نیستند و یا منشاء اختلاف بین اصولگرایانند. در چنین شرایطی دو کار می‌توان کرد: نخست آنکه هر یک از دو گروه با برآورد پیروزی در مرحله دوم بر همان لیست مرحله اولشان اصرار کنند. در این صورت احتمال بالایی وجود دارد که افراد خارج ار مجموعه اصولگرایان و یا مورد اعتراض به مجلس راه‌ یابند و همه مسببین – بنده باشم یا دیگران- باید پاسخگو باشیم. راه دوم این است که دو مجموعه اصولگرا بر مبنای شاخصهای اصولگرایی لیست واحدی ارائه کنند که در این صورت موفقیت اصولگرایان در کسب اعتماد مردم قریب به یقین است حتی اگر به حذف افرادی مثل بنده منجر شود.. علاوه بر آن بخشی از آسیب‌های بوجود آمده در مرحله اول جبران و تشکیل کارگروههای تخصصی برای تعیین راهبردها و اولویتهای مجلس نهم را ممکن می‌سازد. "

به هر صورت آقای نادران که در نوشته خود جبهه پایداری را وحدت شکن، تکرو و بی اخلاق می داند بهتر است قبل از ارسال نوشته های خود به رسانه هایشان مراقب باشند تا همان مواردی را که به جبهه پایداری منتصب می کنند دامن ایشان را نگیرد تا بعد برای توجیح و ماست مالی نوشته خود دست به نوشتن اصلاحیه و تکذیبیه نزنند.



+ نوشته شـــده در جمعه 90/12/19ساعــت 7:33 صبح تــوسط عباس | نظر