سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آقاتهرانی:جبهه پایداری لیست مشترک باهیچ تشکلی ارائه نخواهد داد

 آقاتهرانی: جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مستقل عمل می کند
تاریخ  :  1390/12/23
 دبیر کل جبهه پایداری گفت: این جبهه در دور دوم انتخابات به صورت مستقل وارد عمل شده و با هیچ گروه و تشکلی لیست مشترک ارائه نخواهد داد.

 


 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی حجت اسلام مرتضی آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ارائه لیست مشترک میان جبهه پایداری و جبهه متحد گفت: عده ای قبل از شروع انتخابات با طرح شعار وحدت بر این محور صحبت های خود را استوار کرده بودند که اصولگرایان نبایستی با یکدیگر رقابت داشته باشند ولی انتخابات مجلس نهم ثابت کرد که اصولگرایان می توانند در یک شرایط مطلوب رقابت سازنده ای را داشته باشند.
وی افزود: تمامی جریانات و تشکل های اصولگرا بدون اینکه وجهه یکدیگر را خراب کنند در یک فضای مناسب در راستای یک رقابت سازنده برای انتخابات دور دوم آماده شوند.
آقاتهرانی تصریح کرد: جبهه پایداری بر مواضع قبلی خود همچنان استوار است و لیست مشترک با هیچ تشکلی ارائه نخواهد داد از این رو با معرفی چهره های اصلح، انتخاب را به خود مردم واگذار خواهد کرد.
دبیر کل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: مطرح کردن شعار وحدت برای جریان اصولگرایی کافی نیست و این موضوع اثبات شده است که اصولگرایان نیز می توانند در یک فضای مناسب با یکدیگر رقابت کنند.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/24ساعــت 7:23 صبح تــوسط عباس | نظر