سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عذر های بدترارگناه احمدی نژاددرپاسخ به سوالهای خانه نشینی ،حجاب

بسمه تعالی

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال طراحان سؤال در مورد خانه‌نشینی، با خنده گفت که این وصله‌ها به دولت نمی‌چسبد اما زندگی من نشان می‌دهد که با عمل، بیان درست و منطقی از ولایت دفاع کنم و نشان دهم که این نظام، نظام مهربانی، تلاش و همبستگی است. در تمام دولت، حتی یک روز هم کار تعطیل نشده است.

 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اظهاراتش در مورد پوشش گفت: آقای مطهری نظراتش را مبسوط مطرح کرد، اما بگذارید خودمانی صحبت کنیم. چرا هر مشکلی پیش می‌آید، گردن مردمی می‌اندازیم که من و شما را سر و کار آوردند. ما می‌گوییم به مردم سخت نگیریم و توهین نکنیم، البته اگر کسی به‌طور سازمان یافته می‌خواهد اخلال کند، دستگاه قضایی برود کار امنیتی و قضایی کند. اما کار فرهنگی با بگیر و ببند نمی‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: بگذارید یک شوخی کنیم، چرا وقت انتخابات و 22 بهمن سراغ برخی تیپ‌ها و افراد برویم و آن‌ها را در رسانه‌ها و جلوی دوربین می‌آوریم ولی تا تمام می‌شود، آن‌ها را محکوم کنیم، یک تناقض است. نباید این‌قدر به دختر و پسرها گیر بدهیم. همچنین، آیا خود شما و بنده، گناه نکرده‌ایم؟ کاری نکنیم که مردم بگویند واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند. در عین حال، آخرش این است که آیا رئیس‌جمهور حق اظهارنظر هم ندارد؟ اگر این‌طور باشد، می‌شود به خود شما هم گفت که چرا اظهارنظر می‌کنید. مگر با یک اظهارنظر قرار است، کشور به‌هم بریزد؟

رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال آخر اظهار داشت: ما را متهم به تحریک تعصبات قومی علیه ایران کرده‌اند، لابد جنگ هشت ساله، فتوای قتل‌ها، دریغ کردن پول نفت از ملت فلسطین و... هم به‌خاطر حرف‌های ماست.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: وقتی می‌گوییم ایران، منظور یک قوم و نژاد خاص نیست، ایران یعنی شیعه علوی و اسلام ناب محمدی.

وی ایران را یک گلستان از اقوام متنوع دانست و با برشمردن برخی از خدمات دولت در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: به نظر شما پاک بودن، خدمت‌گزاری، دفاع از ملت، مبارزه با فساد، ایستادگی بر عدالت، هسته‌ای کردن ایران، پیشرفت علمی و... انحراف است؟ اگر این‌طور باشد، اکثریت ملت ایران و اکثر اعضای حاضر در این جلسه هم در این خط هستند.

احمدی‌نژاد با یادآوری تعاریف بی‌نظیر پیامبر اسلام در مورد ایرانیان، بیان داشت: لابد می‌خواهید بگویید که نعوذ بالله این تعاریف هم تحریک قومیتی بوده است.

وی ادامه ادامه داد: ما از اول گفته‌ایم که برای عدالت آمده‌ایم و مقام معظم رهبری نیز تأیید کردند که دولت قطار را به ریل بازگرداند. چرا به‌عنوان یک اظهارنظر که گفته‌ایم "ایران" باید بازخواست شویم، پس چه بگوییم، بگوییم "انگلیس"؟ شما هم ایران را دوست دارید و دوست داشتن ایران، عین انقلابی و حزب اللهی بودن است. ایران را کنار بگذاریم، کجا را بچسبیم. خدا هم ایران را دوست دارد، مردم ایران مقابل دنیا ایستاده و حرف ولایت را می‌زنند. اگر در مقابل اتهامات سکوت می‌کنیم، به معنای تأیید آن‌ها نیست. اگر سکوت می‌کنیم، به معنای تأیید اتهامات نیست، بلکه برای حفظ مصالح است.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 90/12/24ساعــت 10:42 عصر تــوسط عباس | نظر