سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اقای اردغان چرامردم ترکیه را خوار میسازید؟

 

چرا ترکیه را خوار می‌سازید؟

 

بسمه تعالی

لیحیدر رحیم‌پور

پژوهش‌گری می‌نویسد نمی‌دانم چرا بداندیشان اینهمه برای نشر باطل، پشتکار وهماهنگی دارند و نیک‌خواهان اینهمه سکوت و رفتار پریشان و برخورد امروز این دو گروه با نهضت‌های جهانی و به خصوص با قیام امت مسلمان، درستی این نظریه را گواهی می‌دهد.زیرا با اینکه همه مردم پنج قاره می‌بینند که امت مسلمان در برابر همه پادشاهان دست نشانده استکبار به پا خاسته‌اند و با اینکه استکبار جهانی به سرپرستی صهیونیست‌های در سایه، به سرکوبشان می‌پردازند، استقامت می‌کند و تنها کشور عربی که مردمش جان فدای رئیس جمهور خود می‌باشند سوریه‌ای است که هفتاد سال اینچنین درخط اول حمله صهیونیزم جهانی پایداری می‌کند، از شگفتی دهانت باز می‌ماند که چرا ترکیه‌ای که دیروز با یک جهش اسلامی، لائیک‌ها را با همه پشتیبانان جهانی‌شان شکست داد و در لحظه به بالاترین جایگاه اسلام‌خواهان و عدالت‌خواهان پرید، ناگهان اینچنین زشت در برابرامت و آزادی‌خواهان می‌ایستد؟! و ناگهان آقای اردوغان در صف آن گروه از اعرابی قرار می‌گیرد که قرآن آنان را اشد کفر و نفاق می‌شناساند. 
 
صهیونیست‌های مسلمان‌نمایی که انگلستان سده پیش با ابزارگیری محمد بن عبدالوهاب و آل‌سعود و مذهب نوظهور وهابیت بر مسلمانان مسلط ساخت و به یاری آنان حجاز را قطعه‌قطعه و بر هر قطعه، صهیونیست مسلمان‌نمایی را گماشت و زمینه تسلط صهیونیست‌های یهودی‌نما و مسیحی‌نما را بر فلسطین آماده ساختند و چرا با سوریه‌ای در افتاده است که هفتاد سال است در صف اول حملات صهیونیزم جهانی قرار دارد و پایداری می‌کند با این که دیده و می‌بیند اعراب برده آمریکا در همه این هفتاد سال حتی یک گلوله به سوی اسرائیل پرتاب نکردند و در همه مدت سوخت کشتار فلسطینیان را به رایگان تقدیم کرده‌اند و از این سو هر لحظه به مسلمان‌کشی که از روز تهاجمشان به مسلمانان آغاز کرده‌اند به شکلی ادامه می‌دهند ولی اکنون که با نهضت کشورهای اسلامی،اسرائیل در خطر افتاده است حمله را بر سوریه؛ خط اول دفاع مسلمانان آغاز کرده‌اند و دردناک‌تر این که هم‌اندیشان آقای اردوغان هم، جان و مال و آبروی مردم ترکیه را نثار حفظ اسرائیل می‌کنندبا اینکه نجات اسرائیل با توجه به تنفر همه آزادی‌خواهان جهان از اومحال به نظر می‌رسد.
 
وای وای که اگر یک قدم منحرف شوی شیطان تا کجا تو را می‌کشاند. آقای اردوغان با اینکه می‌بیند مردم سوریه چه اندازه جان‌نثار بشار اسد می‌باشند تنها به خاطر هماهنگی با آل‌خلیفه و آل‌سعود در برابر دولت و ملت سوریه،سوریه به پا خاسته و در ارسال اسلحه و نیروهای تروریست و خرابکار به نام مردم سوریه همکاری می‌کند!و از سوی دیگر چشم در چشم  تلویزیون ایران با ملیون‌ها بیننده آزادی‌خواه، گستاخانه می‌فرماید در بحرین که اتفاقی نیافتاده است!! بزرگوارا اگر اتفاقی نیافتاده است چرا هم‌باده بوش بی‌شرمانه برای حفظ جان خلیفه لشکر سلم و تور را به بحرین فرستاده است؟
 
و چرا او که تا به امروز یک گلوله به سوی صهیونیست‌ها پرتاب نکرده است سلاح‌هایی را که با پول بیت‌المال مسلمانان خریده است برای سرکوب اصیل‌ترین و نجیب‌ترین قیام‌ها به بحرین و یمن فرستاده است. 
 
آه آه که اردوغان وهم‌اندیشانشان نمی‌دانند که با چنین رفتار و گفتاری چه قدر ملت غیرتمند ترک و مسلمان را تحقیر کرده‌اند؟ و اردوغان نمی‌داند با سخنرانی تلویزیونی خود در ایران چه تنفری را ایجاد کرده است. و تا چه اندازه از چشم امت مسلمان و آزادی‌خواه جهان افتاده است. آنهم در روزگاری که اتحادیه عرب 23 نفره در صف آنانی قرار دارد که به آخر راه رسیدند. صدامی که به دار کشیده شد و بن‌علی‌ای که آمریکا او را برای آموزش آزادی آینده‌ای که به زنان عربستان خواهد داد به حرمسرای پادشاه عرب فرستاده است و امت،حسنی مبارک را در قفس کرده و برای عبرت دیگر ملوک به نمایش گذاشته است و قذافی را به جرم خودسری‌ها خاک مالی و لگد مال کرده‌اند و ناصالح یمن به امید برگشت مدام در یمن آدم می‌کشد و تخریب می‌کند و نفاق می‌آفریند و چند روز دیگر که زمان مصرفش به پایان برسد سرنوشتی چون در گذشتگان را دارد و تخت پادشاهی دیگر بردگان استکبار چون کشتی طوفان‌زده‌ای سخت متلاطم و غرق شدن آن حتمی است. 
 
آقای اردوغان با اینکه این‌هاییکه  گزارش می‌دهم، از محسوسات عمومی است و با اینکه وال‌استریت، پایگاه زر و زور و تزویر جهان به محاصره مردم آزادی‌خواه جهان در آمده است چرا شما خودتان را در مسیل سیل انقلابی می‌افکنید که اگر کوهی هم در مقابلش قرار گیرد با خود خواهد برد. ذی مقاما،  به مردم ترکیه‌ایکه به خاطر لائیک بودن حکومت‌هایشان تحقیر شده‌اند، رحم فرمایید.و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم.

+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/1/21ساعــت 9:18 صبح تــوسط عباس | نظر