سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک شورشی سوری:فقط چهار نفر را ذبح کردم

بسمه تعالی

یک شورشی سوری:

فقط چهار نفر را ذبح کردم 


فجایعی که گروهک های شورشی سلفی و وهابی مخالف نظام سوریه در این کشور در حال ارتکاب آن هستند به حدی رسیده است که برخی از اعضای این گروهک ها که مسؤول ذبح ربوده شدگان بوده اند، از ادامه جنایات خود ابراز ناتوانی می کنند.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، هفته نامه اشپیگل آلمان در مقاله ای به جنایات شبه نظامیان مخالف دولت سوریه در این کشور اشاره کرده که در آن افراد مسلح با افتخار اعمال پلید خود را در راستای اجرای دستورالعمل های غربی و منطقه ای و عربی به اجرا می گذارند و می خواهند سوریه و ملت آن را هدف قرار دهند.

اشپیگل در این راستا در گزارشی به نقل از خبرنگار خود از بیروت چهره واقعی کسانی که ادعای انقلاب صلح آمیز دارند را نشان داده و تأکید می کند که چهره جنایت های فجیعی که این جریان ها در سوریه رقم زده اند، ماهیت واقعی آنها را مشخص می کند.

این نشریه آلمانی با یکی از این جنایتکاران که به طرابلس فرار کرده، گفت وگو کرده است. وی نام مستعار بر خود گذاشته و تصریح می کند که کشتن شهروندان و نظامیانی که به اسارت گرفته می شدند، مأموریت اصلی وی بوده است. وی همچنین عضوی از "یگان دفن" بوده است. مأموریت این یگان پس از یگان "بازجویی از ربوده شده ها" آغاز می شود که بر این اساس، آنها باید افراد ربوده شده را پس از شکنجه های شدید و بازجویی های طولانی از بین ببرند.

وی در این گفت وگو تأکید می کند که شخصاً چهار نفر را با قمه سر بریده است اما از عمل خود در این زمینه راضی نیست. او همچنین اعتراف کرده که مسؤول استفاده از مسلسل های از نوع "پی کی سی" بوده و تعدادی را نیز به این ترتیب کشته است، اما کسانی که با قمه به دست وی کشته شده اند چهار نفر هستند.

این هفته نامه همچنین به نقل از "ابو رامی" از رفقای این عضو فراری شورشیان سوریه می نویسد که "یگان دفن" از تابستان گذشته تاکنون بیش از 150 نفر را کشته و این تعداد از زمان آغاز حوادث و ناآرامی های سوریه به عدد 200 تا 250 نفر می رسد.

این هفته نامه همچنین به نقل از این گروه های تروریستی می نویسد که اقدامات تروریستی آنها از آگوست سال گذشته میلادی آغاز شده و یگان های آنها که به دنبال کشتار و ایجاد هرج و مرج در شهرهای سوریه هستند، با حمایت های تسلیحاتی و مالی کشورهای عربی و غربی با هدف ریختن خون ملت سوریه افزایش پیدا کرده است.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 91/1/23ساعــت 9:13 صبح تــوسط عباس | نظر