سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امامجمعه مشهد: قیمت کالاهای اساسی باید در کنترل دولت باشد نه یک

 

بسمه تعالی

امام‌جمعه مشهد: قیمت کالاهای اساسی باید در کنترل دولت باشد نه یک مشت تاجر افسار گسیخته فرصت طلب

 

 

امام جمعه مشهد گفت: قیمت کالاهای اساسی مردم باید در کنترل دولت باشد نه اینکه در دست یک مشت تاجر افسار گسیخته فرصت طلب باشد و این گرانی‌ها هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه مشهد که در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبری که فرمودند با اینکه دشمن تهاجم خود را در عرصه فرهنگی رها نکرده و در تلاش برای ایجاد فساد است اما اکنون برای ایجاد شکست اقتصادی در جمهوری اسلامی تمرکز کرده است باید وحدت، همدلی و همکاری را در مقابل این تهدیدات به کار بندیم.

وی با اشاره روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره از خون خود با پیمانی که با شهدا و نظام بسته است از حریم کشور دفاع می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خوشبختانه امروز ما در کشور شاهد نیروهای مسلح توانمند و قدرتمندی هستیم و این دوام نشان‌دهنده استحکام صلابت مدافعان جامعه و کشور است.

علم‌الهدی در ادامه سخنان خود به وضعیت اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و افزود: قیمت کالاهای اساسی مردم باید در کنترل دولت باشد نه اینکه در دست یک مشت تاجر افسار گسیخته فرصت طلب باشد.

خطیب جمعه مشهد با تاکید بر اینکه گرانی کالای اساسی در این کشور هیچ توجیه اقتصادی و سیاسی ندارد، اظهار داشت: این کالاها باید در کنترل دولت باشد.

امام جمعه مشهد خطاب به مسئولان تصریح کرد: مسئولان دولتی امروز باید با تشدید نظارت بر قیمت‌ها، فشار گرانی را از دوش مردم بردارند.

وی اظهار داشت: مسئولان باید با ایجاد رفاه و آسایش در زندگی مردم آنها را به سوی تعالی اجتماعی پیش ببرند.

علم الهدی با اشاره به دیدار مسئولان کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با متولیان کشور و نظام اتمام حجت شرعی و قانونی کردند، اما متأسفانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری انتظار مردم از مسئولان عملی نشد و چیزی که در مجلس دیدند، این بود که چگونه از دولت گریبان‌گیری کند. 


+ نوشته شـــده در شنبه 91/1/26ساعــت 8:4 صبح تــوسط عباس | نظر