سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گونه شناسی حامیان میرحسین موسوی در فتنه 88 + عکس

 بسمه تعالی
گونه شناسی حامیان میرحسین موسوی در فتنه 88 + عکس
درست در چنین روزهایی در سال 1388 میرحسین موسوی و همفکرانش در جرزنی بزرگ اقدام به اعتراض نموده و دست به آشوب های خیابانی زدند. وقایع تلخی که مرور آن برای حافظه ی تاریخ بسیار مفیداست و بررسی نقش آفرینی افراد و گروه ها می تواند ما را در تشخیص حرکات بعدی دشمنان نظام و انقلاب راه راه نمایی نماید. حال در سومین سالگرد آن واقعه به بازخوانی حمایت کنندگان میرحسین موسوی در آن ایام می پردازیم.

 

 

ه گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، درست در چنین روزهایی در سال 1388 میرحسین موسوی و همفکرانش در جرزنی بزرگ اقدام به اعتراض نموده و دست به آشوب های خیابانی زدند. حال در سومین سالگرد آن واقعه به بازخوانی حمایت کنندگان میرحسین موسوی در آن ایام می پردازیم.


اکبر گنجی

وی همیشه در نظراتش تند روی کرده است چه زمانی که با چوب دختران بی حجاب را می زد چه زمانی که در مانیفست خود اعلام جدایی کامل دین از سیاست را نمود. گنجی که در برگزاری کنفرانس ننگین برلین نقش داشت بعدها منکر وجود امام زمان شد و در سال88 از آشوبگران حمایت گسترده ای کرد.

گوگوش
خواننده معلوم الحال و فاسد لس آنجلسی که علاوه بر حضور در بین سبزها با ترانه خواندن نیز از ضد انقلاب و اغتشاشات 88 پشتیبانی کرده است.

 
    
لاله
خواننده ای مبتذل که تلاش داشت با حرکات زننده خود به سبزها امید دهد.

 
    

فرشید منافی
گوینده رادیو که در حمایت از اغتشاش گران از ایران رفت و در رادیو فردا (زیر نظر کنگره آمریکا) بخش سخیفی به نام "پس فردا" را راه اندازی کرد و با لودگی خود آرمان های نظام اسلامی را به سخره گرفت.

 
    

ساسی مانکن
خواننده بی بندو بار و رپ که در حمایت از کروبی و حتاکان روز عاشورا شعر خوانده است.

 
    


بنیامین نتنیاهو
نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی که با صراحت اغتشاشگران را "سربازان خود در ایران" خواند.

 
    

شیخ حسینعلی منتظری
با اینکه ایشان از روحانیون و فقها بوده است اما خطاب های امام خمینی به ایشان نشان می دهد که از نظر بینش سیاسی و شناخت درست خط اسلام بسیار ضعیف بوده. عباراتی چون "شما ساده لوح هستید" "بعد از من انقلاب را به لیبرال ها و منافقین می دهید" "نامه های شما دیکته ی منافقین است و..."

 
    

مدونا
خواننده راک که از همسر خود به علت داشتن دین اسلام جدا شده و به عیاشی، ابتذال و خوانندگی رو آورد. وی همچنین جزو بازیگران فاسد سینمای آمریکا به شمار می رود.

 


شاهین نجفی (مرتد)
خواننده هتاک و سخیف پاپ که با شروع اغتشاشات خیابانی به حمایت از آنها پرداخت و برایشان شعر خواند. چند ماه نیز پیش در حرکتی احمقانه در ترانه ی خود تلاش کرد تا به امام زمان (عج) و امام هادی علیه السلام توهین کند که با واکنش مردم و مراجع روبرو شد و علما حکم ارتداد او را صادر کردند.

 

رضا ربع پلوی
نوه ی "رضا خان قلدر" و فرزند محمد رضا شاه (آخرین پادشاه فاسد ایران) که سال هاست در رویای بازگشت به ایران و ایجاد سلطنت برای خود زندگی می کند.

    
فاطمه معتمد آریا
بازیگری مبتذل که قبلا عکس های او با محمد علی ابطهی و محمد خاتمی، حاشیه ساز شده بود. او در زمان اغتشاشات از ایران رفت و کشف حجاب کرد و با پوشیدن لباس سبز و حرف های سبک از فتنه گران حمایت کرده است.


داریوش
خواننده معلوم الحال لس آنجلسی که سال هاست بر ضد انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) ترانه می خواند.

 
    


شهره آغداشلو
بازیگر و گوینده ی ضد انقلاب که تا به حال در چنیدین فیلم ضذ ایرانی و ضد اسلام بازی کرده است و با توهین به اسلام و روحانیت تلاش در جلب رضایت اربابان خود دارد.

 
    

باراک اوباما
رئیس جمهور آمریکا که در دوران خود با تصویب بودجه، کارشکنی سیاسی و اقتصادی، تهاجم فرهنگی و غیره تلاش کرد تا به تشیع و انقلاب اسلامی ضربه بزند و از منافع یهودیان صهیونیست حفاظت کند

    




سید محد خاتمی
رئیس جمهوری سال های 84 تا 76 جمهوری اسلامی ایران که در انتخابات دهم ریاست جمهوری از میرحسین موسوی حمایت نمود و ودر وقایع پس از انتخابات نیز به حمایت های خود ادامه داد.



عبدالمالک ریگی

شرور و قاچاقچی شرق کشور که در عملیات های تروریستی مختلف موجب شهادت بسیاری از هموطنان عزیزمان شد.وی در سال 1389 با حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از خانوادهای شهدا و جانباختگان جنایات تروریستی در محل زندان اوین به دار مجازات آویخته شد. 



و همچنین شخصیت هایی چون یوسف صانعی، بیات زنجانی، محمد نوری زاد، مریم رجوی، عبدالکریم سروش، هیلاری کلینتون و ... در بین حامیان موسوی دیده می شوند.

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/3/28ساعــت 7:15 عصر تــوسط عباس | نظر