سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر چی جمهوری اسلامی زرنگ بود مخملی ها ببو بازی درآوردند

بسمه تعالی

هر چی جمهوری اسلامی زرنگ بود مخملی ها ببو بازی درآوردند (خبر ویژه)

یکی از نوچه های سازمان سیا در صربستان، با انتقاد از رفتار 3 سال پیش اپوزیسیون سبز در ایران گفت آنها همه چیز را اشتباه انجام دادند.
سرج پوپوویچ که در بنیاد کارنگی و در نشستی با مدیریت کریم سجادپور- از عناصر ضدانقلاب همکار با محافل آمریکایی- سخن می گفت، افزوده است: اپوزیسیون ایران نمی دانستند تا کجا می خواستند پیش بروند. برنامه ریزی و انضباط به دور از خشونت در یک روند می تواند کلید موفقیت باشد. سران جنبش سبز در ایران ترسیدند به خیابان بروند. 
به گزارش خودنویس، وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در برخورد با اپوزیسیون زرنگ بود و اکنون ابتکار عمل را در دست دارد.
کپی برداری ناشیانه محافل نفاق از نسخه های سازمان سیا -کسانی نظیر جین شارپ- باعث افتضاح بی سابقه در اجرای مدل کودتای مخملین شد به نحوی که ارتکاب قتل و آتش سوزی و خرابکاری پس از مدتی به رادیکالیسم افسارگسیخته در حد جانبداری علنی از آمریکا و رژیم صهیونیستی و سپس حمله به اسلام و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و حضرت امام خمینی(ره) تصاعد پیدا کرد و عملا هویت جریان وابسته و ضد انقلاب را که می خواست مذهبی و ملی جلوه کند، فاش کرد.
پایگاه اینترنتی خودنویس ضمن انتشار سخنان پوپوویچ کاریکاتوری از اعضای بی خاصیت اپوزیسیون نظیر امیرارجمند و... کشیده که خطاب به وی می گویند:... پس اسب تروا جوک بود؟... این همه راهپیمایی سکوت بی خود بود؟!... مقاله های بنده چی؟ بیخود بودند؟!... اعتصاب غذای من (گنجی) کشک بود؟...


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/4/4ساعــت 9:52 صبح تــوسط عباس | نظر