سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناجا مصادیق بد پوششی را اعلام کرد

بسمه تعالی
ناجا مصادیق بد پوششی را اعلام کرد
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از لباس تنگ و چسبان، مانتوهای کوتاه، لباس و مانتوهای آستین کوتاه و شال و روسری هایی که موی سر از دو طرف دیده شود را به عنوان مصادیق بد پوششی اعلام کرد.
ایرنا، سردار احمدرضا رادان در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: قبلا در مورد مصادیق بد حجابی و بدپوششی اطلاع رسانی شده است، اما دو باره برای آگاهی مردم این مصادیق اعلام شد.

وی با بیان اینکه منظور از مانتو کوتاه مانتویی است که تا زانو نباشد، خاطر نشان کرد شال برخی خانم ها به گونه ای است که از یک طرف موهایشان دیده می شود، این مترادف با مصادیق ما نیست و باید موهای زنان از جلو و پشت سر با روسری و یا شال پوشیده باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این مصادیق در داخل خودرو نیز لحاظ می شود و باید زنان آنها را رعایت کنند، گفت: علاوه بر این موارد، نیروی انتظامی در موضوع خودرو با آلودگی صوتی و استفاده از دستگاه ها صوتی قدرتمند که به ذهنیت عمومی آسیب می رساند، برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قطع یقین پلیس با اینگونه خودروها و مواردی که به گونه ای مزاحم نوامیس مردم می شوند، برخورد جدی خواهد داشت و علاوه بر توقیف خودرو آنان به مراجع قضایی معرفی می شوند.


+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/4/6ساعــت 9:28 صبح تــوسط عباس | نظر