سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاتلان مردم بحرین در ایران جایی ندارند
بسمه تعالی
انتقاد شدیداللحن دانشجویان از دعوت پادشاه بحرین به تهران/قاتلان مردم بحرین در ایران جایی ندارند

خبرگزاری فارس: دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم) به دعوت از پادشاه بحرین برای حضور در ایران اعتراض کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد شدیداللحن دانشجویان از دعوت پادشاه بحرین به تهران/قاتلان مردم بحرین در ایران جایی ندارند

 

علیرضا احمدی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی (تربیت معلم) با اشاره به گفته مدیرکل امور بین‌الملل دفتر ریاست جمهوری در خصوص دعوت از پادشاه بحرین برای حضور در اجلاس سران جنبش عدم تعهد گفت: حضور پادشاه جزیره بحرین در ایران امید شیعیان بحرین به حمایت ایران از خیزش انقلابی آنان را از بین خواهد برد.

احمدی گفت: ایران نباید برای کسی دعوتنامه بفرستد که بیش از یکسال است در کشور خود خون مظلومان را ریخته است؛ چراکه دعوت از چنین فردی خود موید ثبات و حقانیت حاکمیت حاکم خون‌ریز بحرین است.

این فعال دانشجویی افزود: این دعوت با بیانات رهبری در خصوص مظلومیت شیعیان بحرین و لزوم توجه بیشتر به آنها منافات دارد؛ مسئولین دولتی کشور باید بدانند که حضور آل خلیفه در این اجلاس، تنها پشتوانه مردم مظلوم بحرین که مواضع حمایتی ملت و رهبر ایران است را دچار دوگانگی می‌‌کند واعتماد آنها به برادران خود در ایران را دچار شک و شبهه می‌کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم مسئولان کشور با دعوت از آل‌خلیفه بتوانند پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم بحرین باشند.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/4/12ساعــت 7:18 صبح تــوسط عباس | نظر