سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعلام آمادگی جوانان و عشایرسوریه برای جنگ با تروریست ها

بسمه تعالی

عشایر استان حلب هزاران نیروی رزمی داوطلب خود را در اختیار ارتش سوریه قرار دادند و جوانان سوریه با سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام بشار اسد، ارتش را تنها حامی و مدافع کشور و مردم دانستند.

اعلام آمادگی جوانان و عشایرسوریه برای جنگ با تروریست ها 

عشایر استان حلب هزاران نیروی رزمی داوطلب خود را در اختیار ارتش سوریه قرار دادند و جوانان سوریه با سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام بشار اسد، ارتش را تنها حامی و مدافع کشور و مردم دانستند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، در پی افزایش اعدام شهروندان سوری به دست افراد مسلح که برجسته ترین آن اعدام اعضای خانواده آل بری است عشایر حلب اعلام کردند با تروریسم خواهند جنگید و هزاران نیروی رزمی داوطلب را در اختیار نیروهای ارتش سوریه گذاشتند.
جوانان سوری نیز با در دست گرفتن پرچم سوریه و سردادن شعارهایی در حمایت از نظام سوریه از ارتش به دلیل دفاع از مردم و میهن قدردانی کردند. جوانان تأکید کردند اگر ارتش نبود امنیت و آرامش هم نبود و تروریست ها همه مردم را قتل عام می کردند.
این جوانان که به محل استقرار نیروهای ارتش در دمشق رفته بودند اعلام کردند آنها به نمایندگی از مردم سوریه از ارتش تشکر می کنند.نیروهای ارتش نیز از جوانان تشکر کردند و اظهار داشتند حمایت و پشتیبانی مردم روحیه ارتش را بالا می برد.
اهالی شهر حمص نیز از ارتش به دلیل دفاع از خاک کشور و مردم سوریه قدردانی کردند و اظهار داشتند، ارتش مردم سوریه را سربلند کرده است. این درحالی است که نیروهای ارتش سوریه آخرین منطقه دمشق پایتخت را از عناصر مسلح پاکسازی کردند.
در حمص نیز نیروهای ارتش با تروریست ها درگیر شدند و بسیاری از آنان را دستگیر کردند و تعدادی از آنان نیز کشته و مجروح شدند.
استاندار حمص اعلام کرد این استان از دست گروه های مسلح رهایی یافته و اکنون برنامه هایی برای حفظ امنیت، ثبات و بازسازی و ارایه خدمات به شهروندان آغاز شده است در شهر حلب نیز درگیری ها همچنان ادامه دارد و نیروهای ارتش تعدادی از افراد مسلح را در محله انذارات در حلب دستگیر کردند. ارتش سوریه همچنین موفق شد تلاش تروریست ها برای اشغال تلویزیون حلب را ناکام بگذارد و تروریست های مسلح را مجبور به عقب نشینی کند.
منابع نظامی اعلام کردند بسیاری از تروریست های به هلاکت رسیده در شهرهای حلب، حماه، حمص از ملیت های عربی هستند این درحالی است که عناصر مسلح در سوریه از کشورهای عربی سلاح ضد هوایی دریافت کردند.
روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز به نقل از یکی از افراد وابسته به گروه های مسلح فاش کرد، عناصر مسلح اخیراً از کشورهای عربی منطقه خلیج فارس محموله سلاح های ضد هوایی دریافت کرده اند.
این روزنامه افزود، با وجود تردید آمریکا و کشورهای اروپایی درباره حمایت همه جانبه از عناصر مسلح، گروه حمایت از سوریه که مقر آن در آمریکا قرار دارد در حال جمع آوری کمک های مالی برای خرید هرچه بیشتر سلاح و ارسال آن برای عناصر مسلح است.
رهبر گروه های مخالف مسلح در سوریه نیز از کشورهای حامی مخالفان سوری درخواست کرد که تجهیزات بیشتری برای مخالفان ارسال کنند.
آمریکا اخیراً با ارائه فرمانی محرمانه حمایت لجستیکی از عناصر مسلح در سوریه را افزایش داده و با ارایه خدمات مختلف به آنان موافقت کرده است.
اقدام اخیر آمریکا در حمایت همه جانبه از تروریست های مسلح در سوریه از دیدگاه تحلیلگران منطقه اعلام جنگ علنی باراک اوباما به سوریه است.
در همین رابطه یک نویسنده و تحلیلگر سوری اظهار داشت، از ابتدای بحران سوریه تاکنون آمریکا حتی یک لحظه از حمایت و پشتیبانی مخالفان مسلح دست نکشیده و حتی عربستان سعودی، قطر و ترکیه را به کمک های نظامی و مالی از گروهک های مسلح فعال در سوریه واداشته است، این کارشناس سوری تأکید کرد، طراحی شکست طرح عنان در سوریه در اتاق های فکر این کشورها صورت گرفته است.
از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تشکیلات خودگردان فلسطین بمباران محله های اردوگاه یرموک را در دمشق محکوم کردند.
در پی این جنایت که بیش از 20 فلسطینی به شهادت رسید افراد مسلح و تروریست مسلح منطقه یرموک را با خمپاره اندازها مورد هدف قرار دادند.
در این جنایت هولناک ده ها فلسطینی نیز زخمی شدند. این جنایات درحالی صورت می گیرد که روز جمعه مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت آرا قطعنامه ضد سوری جدیدی را تصویب کرد.
در جلسه رأی گیری 133 کشور از جمله عراق حمایت خود را از این قطعنامه غیرالزام آور اعلام کرده و 12 کشور از جمله روسیه، چین، ایران، کوبا ونزوئلا با آن مخالفت کرده و 31 کشور از جمله لبنان و الجزایر به آن رأی ممتنع دادند.
در قطعنامه تصویب شده عبارت برکناری بشار اسد از قدرت و اعمال تحریم های جدید علیه سوریه حذف شده است.
سفیر روسیه در سازمان ملل با انتقاد شدید از این قطعنامه آن را جانبدارانه و در حمایت از مخالفان مسلح توصیف کرد. چین نیز با انتقاد از قطعنامه ضد سوری مجمع عمومی تأکید کرد، این کارها باعث یافتن راه حل عادلانه نمی شود.
نماینده چین اظهار داشت، این فشارها باعث تغییر حکومت نمی شود و کمکی به حل مشکل سوریه نخواهد کرد.
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد نیز گفت، سرنوشت مردم سوریه بر رقابت های بین المللی و منطقه ای اولویت دارد.
وی افزود، همه طرف ها باید به دنبال دیپلماسی و نه خشونت باشند تا بحران سوریه حل شود.
بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل نیز در واکنش به این قطعنامه گفت، کشورهای فاقد دموکراسی نمی توانند بر آینده مردم سوریه حکومت کنند. وی افزود، این قطعنامه هیچ تأثیری بر سوریه ندارد و فقط مشوقی برای تروریست ها است.
الجعفری تأکید کرد، با توجه به کارنامه سیاه حقوق بشر عربستان، بهتر بود نماینده این کشور به جای تلاش برای صدور قطعنامه علیه سوریه خواستار صدور قطعنامه ای برای آزادی جزایر اشغالی عربستان از چنگ رژیم صهیونیستی می شد.
وی افزود، بسیار خنده دار و تعجب آور است همان کشورهایی که در داخل دست به سرکوب مردم خود زده و سلاح به تروریست ها می رسانند از حقوق مردم سوریه سخن می گویند و قطعنامه ضد سوری پیشنهاد می دهند.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/5/15ساعــت 7:0 صبح تــوسط عباس | نظر