سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دفاع تمام قامت بادامچیان از هاشمی و ناطق نوری

بسمه تعالیه

دفاع تمام قامت بادامچیان از هاشمی و ناطق نوری

 

 اسدالله بادامچیان در گفت وگو با عصر ایران به سوالاتی درباره حزب متبوعش، انتقاد ناظران سیاسی به هاشمی رفسنجانی و مسائل روز پاسخ گفته که برخی از محورهای آن به شرح زیر است:

* من واقعا نمی‌دانم چرا به ما انگ سنتی بودن می‌زنند و ما را منتسب به راست‌ها می‌دانند، این در حالی است که در ادبیات سیاسی «راست»‌ها به آنهایی اطلاق می‌شود که گرایش به غرب دارند. حالا سؤال من این است که موتلفه‌ای‌ها کجای اظهارات و رفتار‌هایشان نشانگر این است که به غرب تمایل دارند؟ این مسایل نشان می‌دهد که نگاه‌های منصفانه‌ای به موتلفه نمی‌شود.
 
*موتلفه در بین همه احزاب فعال از همه قدیمی‌تر است و برنامه ریزی دقیقتری دارد و جلسات مجمع عمومی‌اش به طور منظم برگزار می‌شود. در بیش از 200 شهر کشور هم فعال است. همچنین ناگفته پیداست که چنین تشکلی که بر اساس افکار بزرگانی چون شهید بهشتی و مطهری و لاجوردی گردانده می‌شود، باید به راحتی زیر سؤال برود. همانطور که ما رقیب را به عنوان مثال جبهه مشارکت را لیبرال یا غرب زده نمی‌خوانیم، انتظار داریم که به ما احترام بگذارند.
 
* اگر بنده روزنامه شرق را روزنامه وابسته به روشنفکران بدانم، نظرم را گفته‌ام، اما اگر ادعا کنم که این روزنامه وابسته به غرب است حتما خودم را در اذهان عمومی زیر سؤال خواهم برد. 
 
*سؤال من از توهین کنندگان به هاشمی رفسنجانی این است که چرا در حالی که که ایشان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند، چنین کارهایی را می‌کنند، آن هم در حالی که ایشان با حکم مقام معظم رهبری رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند یا رفتاری که در شب 23 ماه مبارک با آقای ناطق نوری کردند و حرف‌های ناپسندی زدند. 
 
 *ما این توان و پتانسیل را داریم که به عنوان مثال در انتخابات مجلس 30 چهره مورد تایید عموم و شاخص را در قابل لیست موتلفه وارد کارزار انتخاباتی بکنیم اما وقتی در جمع اصولگرایان قرار شد که 10 نفر را معرفی کنیم، اطاعت کردیم که دو نماینده‌مان به مجلس رفتند و من و آقای حبیبی هم با اختلاف کمی در دور دوم از رسیدن به مجلس بازماندیم تا همه از ناکامی محض موتلفه حرف بزنند. 
 
*موتلفه حزبی است که مورد توجه مراجع تقلید و مردم است و این نشان می‌دهد که تشکل ما ریشه‌ای است و با ناهنجاری‌های موجود نمی‌توانند خدشه‌ای به آن وارد کنند.
بایستی از اسد حوون پرسید این همه سال (حتی قبل از به وجود امدن جبهه ای به نام اصول گرایی)که به حامیان تفکرات اصیل انقلابی جبهه راست اطلاق میشد کجا بودند ؟ این یک مصطلح الغلطی ست که در میان خواص و عوام -جدای از مفهوم واقعی آن که به پارلمان فرانسه می رسد-پذیرفته شده و مورد استفاده می باشد.این حرف نمایانگر تمایل اسد جان به مغلطه و فتح بابی برای گلایه های کودکانه است.اگر اسد جان کمی رویش را کم می کرد و خجالت هم چاشنی رفتارش می نمود متوجه می شد ایرادات وارده به موتلفه و اکبر اقا و دوستان(که قبلا معرفی شان کردم) این گونه ایرادات مطرحه نیست.
بایستی به اسد جان یاداوری سازم وقتی هیلاری کلینتون می گوید اصلاحاتی ها پیاده نظام  ما هستند مفهومش حقوق بگیری انهاست از امریکا؟!!....این حرف کلینتون به مفهوم دشمنی عده ای با نظام نیست؟تا کی باید به انتظار بصیرت افرادی باشبم که هر غلطی خواستند کردند و امثال شما هم گفتند دلشان پاک است...
اسد جان اگر به اکبر هاشمی رفسنجانی اعتراضی هم شده فکر نکم خیلی هم اشتیباه بوده، ایشان و خانواده شان کم برای ضد انقلاب زحمت نکشیده اند.اگر باور نداری منتظر باش تا مهدی و فائزه و محسن از خارج برگردند خودشان توضیح می دهند! یا از ام الفتنه هاشمی بپرس،که مردم را به وحشی گری تشویق کرد.
در آخر هم بگویم مردم شما را با این همه پتانسیل و سابقه ! پس زدند و حتی در انتخابات امثال تو را هم نپذیرفتند پس بهتر است به دامان ولایت و ملت برگردید یا به همان تجارت و فعالیت اقتصادی خود ادامه دهید.

بسمه تعالی

 

اقای بادامچیان شاید شما کم حافظه باشید ولی مردم کم حافظه نیستند

اقای بادامچیان یادتان هست؟

  *درمجلس هشتم به نفع جاسبی به مصوبه وقف دانشگاه ازاد رای مثبت دادید

  *در فتنه 88ساکت بودید  

  *نمایندگان موتلفه در مجلس بجای اینکه درفراکسیون اصولگرایان باشند *همراه اصلاح طلبان در گروه رهروان ولایت هستند

اعضای موتلفه به دیدار فتنه گر اعظم اقای هاشمی رفتند

بقیه انحرافات موتلفه رادوستان اعلام کنند

 

 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/6/7ساعــت 6:50 عصر تــوسط عباس | نظر