سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هلاکت بیش از 5 هزار تروریست طی دو ماه در سوریه

 

بسمه تعالی
مرگ بیش از 5 هزار تروریست طی دو ماه در سوریه
 
روزنامه الوطن سوریه با اشاره به کشته شدن بیش از 5 هزار فرد مسلح طی دو ماه گذشته در نبردهای حلب و تضعیف روحیه تروریست‌ها به همراه قطع راه‌های کمک‌رسانی به آنها تاکید می‌کند که ارتش سوریه کار را در حلب یک‌سره می‌کند.

  فارس: روزنامه الوطن سوریه با اشاره به کشته شدن بیش از 5 هزار فرد مسلح طی دو ماه گذشته در نبردهای حلب و تضعیف روحیه تروریست‌ها به همراه قطع راه‌های کمک‌رسانی به آنها تاکید می‌کند که ارتش سوریه کار را در حلب یک‌سره می‌کند.

 روزنامه الوطن سوریه در آخرین گزارش خود از وضعیت جاری در حلب نوشت که نیروهای مسلح جدیدی وارد حلب شده‌اند تا رویارویی‌ها در پایتخت اقتصادی سوریه را که سه روز است، شاهد درگیری‌های بسیار شدید و سخت است، یکسره کند.

رسیدن این نیروهای کمکی نشان می‌دهد که دمشق عزم خود را برای پاکسازی کامل شهر حلب از وجود افراد مسلح به ویژه در مناطق شرقی این شهر در سریع‌ترین وقت ممکن جزم کرده است.

این درحالی است که عملیات‌ روز گذشته گروهک‌های تروریستی در حلب نشان می‌دهد که آنها فاقد هرگونه هماهنگی بین خود هستند و همین موجب شده تا آنها نه تنها نتوانند پیشرفتی را در حلب بدست آورند بلکه از رویارویی با ارتش سوریه امتناع کرده و شماری از آنها به مناطق دیگر از جمله ریف شمالی فرار کنند.

براساس گزارش‌های به دست آمده از حلب برآورد شده درگیری‌های دو ماه گذشته کشته شدن حدود 5 هزار تروریست را درپی داشته است و این موضوع تضعیف روحیه شدید آنها را به دنبال داشته است.

همچنین آنچه در میان تروریست‌های حلب جلب توجه می‌کند، وجود و حضور تروریست‌هایی از تابعیت‌های مختلف عربی و همچنین از اعضای القاعده است که از ارتکاب هیچ گونه جنایتی به ویژه درباره شهروندان سوری واهمه ندارند.

کارشناسان نظامی و ناظران درباره نبرد حلب تاکید می‌کنند که کمبود سلاح و قطع شدن راه‌های کمک و امداد به افراد مسلح موجب شده تا ارتش سوریه از شانس بالایی جهت پایان بردن این نبرد به سود خود برخوردار باشد.

این درحالی است که این تروریست‌ها هیچ جایگاهی در بین مردم حلب نداشته و اهالی مناطق مختلف این شهر به شدت آنها را رد و با هرگونه همکاری با آنها مخالفت می‌کنند.

 



+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/7/11ساعــت 5:10 عصر تــوسط عباس | نظر