سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در خانواده اصولگرایی گروهی به ظاهر اصولگرا با رویکرد اصلاح طلبی

بسمه تعالی

<زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در غرفه"مشرق"در خصوص حضور جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات هیچ شانسی ندارند گفت: ممکن است افرادی مثل دکتر عارف به عنوان کاندیدای این جریان حضور پیدا کنند؛ ولی استقبالی از کاندیدایشان نخواهد شد.


وی دلیل عدم استقبال مردم از کاندیدای اصلاح طلب را نقش چهره های شناحته شده آنها در جریان فتنه 88 عنوان کرد
طبیب زاده درخصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات آینده پشت اصولگرایانی که به لحاظ دیدگاه ها و معیارها با آنها هماهنگ تر و همچنین نزدیک ترند پنهان خواهند شد و به دلیل اینکه شانسی در دولت آینده بدست بیاورند از کانال یک اصولگرا وارد خواهند شد.

وی با بیان اینکه این نوع عملکرد در انتخابات ریاست جمهوری همان طرح"دولت وحدت ملی"است گفت: آقای هاشمی با مطرح کردن این موضوع می خواهد راه را برای اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور باز کند.** ادامه مطلب... **>
طبیب‌زاده در گفت‌وگو با مشرق:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، رقابت انتخابات ریاست جمهوری آینده را بین طیف گسترده اصولگرایی پیش بینی کرد و گفت: در خانواده اصولگرایی گروهی به ظاهر اصولگرا و با رویکرد اصلاح طلبی وجود دارد که در رقابت های ریاست جمهوری حضور فعالی خواهد داشت.
گروه سیاسی مشرق: زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در غرفه "مشرق" در خصوص حضور جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات هیچ شانسی ندارند گفت: ممکن است افرادی مثل دکتر عارف به عنوان کاندیدای این جریان حضور پیدا کنند؛ ولی استقبالی از کاندیدایشان نخواهد شد.

وی دلیل عدم استقبال مردم از کاندیدای اصلاح طلب را نقش چهره های شناحته شده آنها در جریان فتنه 88 عنوان کرد و در ادامه گفت: چهره های شناحته شده اصلاحات اعتماد عمومی را از دست داده اند و به نظر من چهره های ناشناخته اصلاح طلب شانسی نخواهند داشت.

طبیب زاده  درخصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات آینده  پشت اصولگرایانی که به  لحاظ دیدگاه ها و معیارها با آنها هماهنگ تر و همچنین نزدیک ترند پنهان خواهند شد و به دلیل اینکه شانسی در دولت آینده بدست بیاورند از کانال یک اصولگرا وارد خواهند شد. 

وی با بیان اینکه این نوع عملکرد در انتخابات ریاست جمهوری همان طرح "دولت وحدت ملی"است گفت: آقای هاشمی با مطرح کردن این موضوع می خواهد راه را برای اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور باز کند.

وی همچنین در خصوص کاندیدای دولت در عرصه رقابت های انتخاباتی اظهار داشت: به نظر من کاندیدای آقای احمدی نژاد قادر به رقابت با اصولگرایان نخواهد بود چون چهره شناخته شده و قابل اعتمادی در دولت وجود ندارد.

طبیب زاده با بیان اینکه احمدی نژاد قادر به کاندیداتوری نیست عنوان کرد: اگر آقای احمدی نژاد بخواهد کسی را معرفی کند، قاعدتا این شخص از حلقه نزدیک به خودشان است و این حلقه هم که شامل جریان های انحرافی و برخی چهره های انحرافی هستند و مقبولیتی بین مردم ندارد.

وی با بیان اینکه چهره واقعی جریان انحرافی برای مردم عیان شده است تاکید کرد: قطعاً شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت خواهد کرد.

زهره طبیب زاده انتخابات ریاست جمهوری آینده را بین طیف گسترده اصولگرایی پیش بینی کرد و در ادامه گفت : در خانواده اصولگرایی گروهی به ظاهر اصولگرا با رویکرد اصلاح طلبی وجود دارد که در رقابت های ریاست جمهوری حضور فعالی خواهد داشت.

 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/8/9ساعــت 11:8 صبح تــوسط عباس | نظر