سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ژنرال اسرائیلی: نمی توانیم حماس را نابود کنیم


 

بسه تعالی

ژنرال اسرائیلی: نمی توانیم حماس را نابود کنیم 

فرمانده ارتش اسرائیل اعتراف کرد، به رغم حملات پی درپی در روزهای اخیر در تضعیف حماس موفقیتی به دست نیاوردیم.
به گزارش خبرگزاری قدس، ژنرال آلوف تال روسو اذعان کرد که رژیم صهیونیستی نتوانسته است تاثیر چندانی بر توان موشکی حماس داشته باشد.
وی در جمع خبرنگاران گفت، به رغم بمباران های شدید غزه تاکنون موفق به تخریب اماکن نگهداری موشک های دوربرد این جنبش نشدیم و مقاومت باز هم موشک دوربرد در اختیار دارد.
این نظامی صهیونیست با اشاره به هراسی که در جامعه صهیونیستی سایه افکنده است افزود، ما به بمباران مناطق مختلف غزه ادامه می دهیم تا شرایط در مناطق صهیونیست نشین به حالت عادی بازگردد.
ژنرال تال روسو تاکید کرد، 950 هدف را در غزه مورد اصابت قرار دادیم و حتی توانستیم اسامه قاضی یکی از فرماندهان ارشد موشکی حماس را بکشیم ولی هنوز پرتاب موشک به شهرهای اسرائیل قطع نشده است.
مایکل اورن سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا نیز اذعان کرد حملات موشکی از غزه به فلسطین اشغالی زندگی ساکنان را فلج کرده است.
وی افزود، در حال حاضر میلیون ها اسرائیلی زیر حملات موشکی هستند و هر وقت که آژیر خطر به صدا درمی آید اسرائیلی ها خود را به نزدیک ترین پناهگاه می رسانند.
اورن خاطرنشان کرد، موشک های فلسطینی زندگی را مختل کرده، مدارس تعطیل است و مردم نمی توانند از خانه های خود بیرون بیایند و این وضعیت قابل تحمل نیست.
روپرت مرداک غول رسانه ای جهان گفت، موقعیت اسرائیل متزلزل است و خاورمیانه آماده انفجار است.
 

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 91/8/29ساعــت 9:26 صبح تــوسط عباس | نظر