سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حمایت های صدا سیما از چهره هایی که عملکرد مناسبی در فتنه نداشتند

حمایت های سنگین گروه ها و جمعیت های موجه انقلابی در انتخابات مجلس نهم از چهره هایی که عملکرد مناسبی در فتنه نداشتند باعث شد فتنه گران یک قدم بلند به سمت بازیابی هویت سیاسی خود و بازگشت به حاکمیت بردارند.


برنامه دیروز امروز فردا، این هفته با حضور خانم ابتکار روی آنتن رفت. ابتکار در ابتدا از زندانیان سیاسی یاد کرد و خواستار آزادی آنها شد. او با تمجید از خاتمی! از سران فتنه 88، بدون هیچ ذکری از عملکرد او و هم کیشانش در کودتای 88، بر تعلقات سیاسی خودش تاکید کرد.
سرویس سیاسی بی باک؛ محمد فیاضی: بعد از کودتای 88 و رو شدن دست خائنین داخلی، حماسه 9 دی تیر خلاص به فتنه بود. فتنه گران که به مقصد خودشان یعنی براندازی نظام اسلامی نرسیده بودند، به حالت احتضار درآمدند. حالت احتضار فتنه گران بعد از ناامیدی در براندازی می رفت تا به موت بیانجامد. اما این جسد در حال احتضار با مراقبت های ویژه ی اشخاص ویژه که ماموریتی بزرگ داشتند، زنده ماند.

 افراد موثر در کودتای 88 را می توان به 3 دسته تقسیم کرد: 

1- فتنه گران؛ کسانی که به فرموده ی رهبری سقوط کردند. 

2- افرادی که سکوت یا دو پهلوگویی کردند. 

3-افرادی که به روشنگری پرداختند.




فتنه گرهایی که وارد میدان مبارزه با نظام اسلامی شده بودند، سه حالت را برای غایت حرکت خود پیش بینی می کردند که در صورت وقوع هر حالت استراتژی متناسب با آن را اتخاد کنند. وضعیت اول این بود که کودتا به پیروزی برسد که در این صورت کودتاگران دست به اصلاحات می زدند. وضعیت بعدی این بود که کودتا به پیروزی نرسد اما با توجه به ضربه ی بزرگی که حکومت خورده است، می توان نظام را مجبور به امتیازدهی کرد و سومین حالت این بود که فتنه گران به هیچ دستاوردی نمی رسند که در این صورت باید منتظر فرصتی طلایی برای بازیابی هویت خود و ورود به حاکمیت باشند. 

 با توجه به ایستادگی رهبری و ملت در برابر خائنین داخلی و خارجی، فتنه گران به هیچ دستاوردی نرسیدند. پس استراتژی سوم کلید می خورد." دعوت به وحدت"، "کنار گذاشتن سوء تفاهم! های پیش آمده"،" تعدیل موضع گیری ها علیه نظام"، "ابهاماتی که همچنان در نتایج انتخابات وجود دارد"، "اشتباهاتی که هر دو طرف مرتکب شدند" و... از کلید واژه ها و کلید عبارت های استراتژی سوم بود. البته این وضعیت نیاز به از بین بردن حافظه ی تاریخی مردم-مخصوصاً برهه ی فتنه- دارد. بنابراین باید مهمترین و تاثیرگزارترین رسانه ی کشور-خواسته یا ناخواسته- در این پازل قرار بگیرد. سکوت رسانه ی ملی در مورد فتنه گران و ماهیت آنها در حالی بود که رهبر معظم انقلاب در همه ی سفرهای استانی خود، در مورد فتنه و ابعاد آن صحبت می کردند. با خانه نشینی و مسائل پیش آمده برای رئیس جمهور و اطرافیان مسئله دار ایشان، اولین فرصت طلایی برای فتنه گران ایجاد شد. مهمترین کلید واژه فتنه گران در این مدت "دیدید گفتیم" بود. با آرایش نیروها و گروه های مورد حمایت آنها در انتخابات مجلس نهم، جسد به کما رفته ی فتنه گران به هوش آمد. دومین فرصت طلایی برای فتنه گران، امیدهای زیادی را برای آنان به ارمغان آورد. حمایت های سنگین گروه ها و جمعیت های موجه انقلابی در انتخابات مجلس نهم از چهره هایی که عملکرد مناسبی در فتنه نداشتند باعث شد فتنه گران یک قدم بلند به سمت بازیابی هویت سیاسی خود و بازگشت به حاکمیت بردارند. 




این روزها کار به جایی رسیده است که فتنه گران و همراهانشان بدون توجه به خیانت های صورت گرفته توسط آنان، خود را طلبکار از نظام می دانند! گویا جایگاه متهم و مدعی عوض شده است. برنامه دیروز امروز فردا، این هفته با حضور معصومه ابتکار روی آنتن رفت. ابتکار در همان ابتدا از زندانیان سیاسی یاد کرد و خواستار آزادی آنها شد. او با تمجید از محمد خاتمی! از سران فتنه 88، بدون هیچ ذکری از عملکرد او و هم کیشانش در کودتای 88، بر تعلقات سیاسی خودش تاکید کرد. راز فرار به سمت جلوی این جماعت را باید در دو فرصت طلایی ذکر شده جستجو کرد. آیا با این وادادگی فضا باید منتظر حضور جدی کاندیداهای فتنه گر در انتخابات سال 92 باشیم؟!

+ نوشته شـــده در یکشنبه 91/9/19ساعــت 4:3 عصر تــوسط عباس | نظر