سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتراض گسترده مسلمانان به هتک حرمت قرآن کریم از سوی افسر صهیونیس

بسمه تعالی

اعتراض گسترده مسلمانان
به هتک حرمت قرآن کریم از سوی افسر صهیونیست

سرویس خارجی ـ
جنبش ها، شخصیت ها و مقامات مختلف فلسطینی اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم و از امت اسلامی و عربی خواستند در قبال این جنایت سکوت نکنند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بی حرمتی افسر صهیونیستی به قرآن کریم و حمله وحشیانه به دانش آموزان هنگام مطالعه قرآن را به شدت محکوم کرده و این اقدام را جنایتی بی شرمانه خواند. عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس اظهار داشت، این اقدام نشان از انحطاط و فساد اخلاقی صهیونیست ها دارد و جنایت آشکار و بی شرمانه ای است که بیانگر اوج نژادپرستی و دشمنی صهیونیست ها با تعالیم و آموزه های دینی ادیان آسمانی است و چنین اقداماتی زوال و نابودی حتمی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.
اتحادیه عرب نیز اقدام افسر صهیونیستی در لگدمال کردن قرآن مجید در مسجدالاقصی و حمله وحشیانه به دانش آموزان دختر در کلاس حفظ قرآن را به شدت محکوم کرد.
همچنین محمد صبیح معاون دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد: این جنایت تنها متوجه ساکنان قدس یا ملت فلسطین نیست بلکه پیامی به امت اسلامی و عربی و طرف های رسمی و مردمی آن است و بر این مسئله تأکید می کند که امت اسلامی و عربی باید موضعی قاطع و جدی مانند ساکنان مقاوم قدس در قبال جنایت های دشمن صهیونیستی اتخاذ کنند.
محمد صبیح از امت اسلامی و عربی خواست در قبال این جنایت که یکی دیگر از سلسله جنایت های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مقدسات اسلامی و ساکنان آن است و جهان عرب اعتنای زیادی به آن نشان نمی دهد، موضعی قاطع اتخاذ کنند.
عکرمه صبری، رئیس هیئت عالی اسلامی و خطیب مسجد الاقصی اهانت افسر رژیم صهیونیستی به قرآن مجید در محوطه مسجد الاقصی را جنایتی شرم آور خواند.
وی ضمن محکوم کردن اقدام خود سرانه پلیس صهیونیستی به اخراج عده ای از طلاب علوم دینی از داخل مسجد الاقصی، تأکید کرد که به هیچ وجه نباید در مقابل چنین جنایت های خطرناکی و اهانت به قرآن کریم و جریحه دار کردن قلب بیش از 5/1 میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان سکوت کرد.
خطیب مسجدالاقصی محاکمه فوری عاملان چنین جنایت های زشت و وحشیانه ای را خواستار شد و دشمن صهیونیستی را مسئول چنین اقدامات و جنایت های تحریک آمیز علیه مسجد الاقصی و مسلمانان و نمازگزاران حاضر در آن دانسته و تصریح کرد که چنین جنایت هایی به کلی با آزادی عبادتی که همواره دشمن صهیونیستی در مقابل جهانیان لاف آن را می زند منافات دارد.
گفتنی است یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به هنگام بیرون کردن طلاب علوم دینی از مسجدالاقصی قرآن مجید را لگدمال کرد که این اقدام خشم طلاب را برانگیخت. این اقدام پس از آن صورت گرفت که در پی ورود شهرک نشینان صهیونیست به محوطه این مسجد درگیری هایی میان نیروهای پلیس اسرائیل و این طلاب رخ داد. پلیس رژیم صهیونیستی نیز در اقدامی مغایر با تعهدات خود به مسئولان اوقاف مبنی بر اخراج این افسر صهیونیستی از کار خود در مسجدالاقصی و مجازات وی، او را به سرکار خود بازگرداند تا به نوعی به وی پاداش داده باشد.
از سوی دیگر جنبش حماس از آغاز قریب الوقوع کمپینی گسترده برای مبارزه با جاسوس های رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد. وزارت داخلی دولت حماس از بازداشت گروهی از جاسوسان اسرائیلی طی جنگ اخیر تل آویو علیه نوار غزه خبر داد که اطلاعات امنیتی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دادند.
 



+ نوشته شـــده در سه شنبه 91/12/15ساعــت 10:10 صبح تــوسط عباس | نظر