سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
واکنش مجری آشفته حال بی بی سی به خبر 598: ما سرباز مردم کشورمان

بسمه تعالی
واکنش مجری آشفته حال بی بی سی به خبر 598:
ما سرباز مردم کشورمان شدیم؛ اسلحه یکبار قلم است یک بار
به دنبال انتشار گزارشی از اعتراض مجریان بی بی سی فارسی به بی بندوباری صادق صبا در پایگاه 598، علی همدانی از مجریان شبکه انگلیسی بی بی سی در صفحه شخصی خود در فیس بوک با اعتراض به این خبر به شیوه جدیدی از مبارزه با انقلاب اسلامی اچندی پیش پایگاه 598 در گزارشی از مجریان بی بی سی فارسی به بی بندوباری صادق صبا و اعتراض برخی از مجریان این شبکه نسبت به آن پرداخته بود.

در گزارش مذکور آمده بود که: علی همدانی و بهزاد بلور دو مجری شبکه رادیو و تلویزیون بی بی سی فارسی که سازنده ویژه برنامه نوروزی این شبکه در سال 92 نیز بودند، در یکی از برنامه‌های این شبکه که به عنوان مهمان حضور داشتند در پاسخ به سوال مجری درباره نحویه ساخت ویژه نامه نوروزی، اظهار داشتند که متاسفانه بی بی سی در سال 91 با کمبود اعتبار بسیاری مواجه شد که بخشی از آن به دلیل اجرای ویژه برنامه نوروز سال 91 بود.
  
این اظهارات مجریان شبکه بی بی سی فارسی در حالی است که ویژه برنامه نوروزی سال گذشته این شبکه با اصرار صادق صبا مدیر شبکه و با دعوت از خوانده‌های لس آنجلسی برگزار گردید و با رقص و پایکوبی این ویژه برنامه را به یک پارتی بی بی سی تبدیل نمودند.

حال به دنبال انتشار این خبر در پایگاه 598، علی همدانی از مجریان شبکه انگلیسی بی بی سی در صفحه شخصی خود در فیس بوک با اعتراض به این خبر به شیوه جدیدی از مبارزه با انقلاب اسلامی اشاره نموده است و نوشته: وقتی خواستم، به عنوان خبرنگار سرویس خبری جدی مثل بی بی سی، جلوی دوربین برقصم، تنها چیزی که به ذهنم آمد شما بودید... مردم ماتم زده کشورم که ماموریت خوشحال کردن نوروزی شان را داشتم... همانقدری حس مسیولیت داشتم که وقتی خبری، گزارشی یا مصاحبه ای انجام می دهم یا صبح ها ماموریت بیدار کردنتان را داشتم. نکته اینجاست که در کوته فکر و ذهن برادرها "از جان و دل" کار کردن نمی گنجد. من و ما از همه چیز زندگیمان گذاشتیم و گذشتیم... سینه سپر کرده ایم و سرباز مردم کشورمان شدیم در نبرد آگاهی با جهل، شادی با غم... اسلحه یکبار قلم است، یک بار "قر"...

شاره نموده است که در نوع خود جالب و عیان کننده واقعیت این دوست داران انگلیسی ایران می باشد.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 92/1/26ساعــت 12:4 عصر تــوسط عباس | نظر