سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرلشکر سلیمانی: تاثیر انتخابات باشکوه در ایران بیش از مانور نظام

بسمه تعالی

سرلشکر سلیمانی: تاثیر انتخابات باشکوه در ایران بیش از مانور نظامی است

 د 

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب بر حضور مردم در انتخابات تاکید بسیاری دارند و این از عوامل قدرت جمهوری اسلامی است که بیش از مانورهای نظامی تاثیر دارد.
سرلشکر قاسم سلیمانی در نشست با جمعی از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که امروز با آن مواجه هستیم، ایجاد حساسیت نسبت به شیعیان است و باید نسبت به این موضوع توجه عمومی به وجود آید که در عراق، پاکستان، سوریه و... دلیل این شیعه کشی ها چیست و علما در مورد این موضوع نگران هستند.
وی ادامه داد: وضع فعلی کشور با گذشته تاریخ ایران و شیعه فرق جدی و اساسی دارد و اگر به آن توجه و احساس مسئولیت نسبت به آن نشود، مشکلاتی ایجاد می شود.
فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیوستگی بین شیعیان صورت گرفته است، تصریح کرد: این برکه ها و دریاچه های گسسته به هم پیوند خوردند و شیعه و تشیع در جهان موضوعیت پیدا کرده است.
سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه برخی کشورهای عربی تلاش دارند که وضعیت عراق را به گذشته بازگردانند، افزود: وضعیت کنونی عراق ادامه دارد و برگشت این روند غیرممکن است و آمریکا و برخی کشورهای منطقه 90درصد راه را رفتند که مسیر را از راه قانونی و انتخابات برگردانند که موفق نشدند.
وی با بیان اینکه در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران مدافع منافع اهل سنت نبوده است، گفت: هیچ کشور عربی جرات نکرده یک فشنگ به فلسطینی ها بدهد اما مقام معظم رهبری اعلام کردند از فلسطین حمایت می کنیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: آمریکا در افغانستان شکست کامل خورده و ماندگار نیست، البته پایگاه های خود را نگه می دارند، اما وارد صحنه جنگ نمی شوند و آمریکایی ها و اروپایی ها در حال فرار از افغانستان هستند.
وی عنوان کرد: در سوریه میلیاردها دلار برخی کشورهای عرب هزینه می کنند تا اوضاع را متشنج کنند، اما ملت و دولت سوریه ایستادگی می کنند.
این یادگار دفاع مقدس با اشاره به بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیشین لبنان یک میلیارد و 200 میلیون دلار هزینه کردند تا حزب الله پیروز نشود، اما موفق نشدند.
سلیمانی گفت: در داخل کشور باید توجه به مدیریت و حمایت از مرکزیت نظام اسلامی باشد چرا که قدرت ایران بر بیرون بسیار اثر دارد و موفقیت های صنعتی و تکنولوژی ایران موجب سرافرازی جهان اسلام است و مسلمانان احساس قدرت و قوت می کنند و این روند تداوم دارد.
وی با اشاره به اینکه قدرت و توان ایران در داخل برای جهان اسلام بسیار تاثیر دارد، افزود: مقام معظم رهبری بر حضور مردم در انتخابات بسیار تاکید دارند و این از عوامل قدرت جمهوری اسلامی است و این امر بیش از مانور نظامی تاثیر دارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مردم زیاد توجهی به جریانات سیاسی ندارند و در خدمت و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و برای مردم ثابت شده که در نظام جمهوری اسلامی اساس ولایت و رهبری است و ما به عنوان پیشکسوتان جنگ با اعتماد کامل تحت ولایت و اطاعت رهبری هستیم و بر این اساس قدرت ایران غیرقابل شکست است.
به گزارش فارس، سلیمانی ادامه داد: در انتخابات پیش رو نباید اشتباه کنیم و باید در پیشگاه خداوند به نقش و وظیفه خود عمل کنیم.
 


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/1/28ساعــت 8:32 صبح تــوسط عباس | نظر