سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حاشیه استقبال سرد از میتینگ پر خرج ورزشگاه آزادی؛ بلایی که رئ

بسمه تعالی
در حاشیه استقبال سرد از میتینگ پر خرج ورزشگاه آزادی؛
بلایی که رئیس‌جمهور و اطرافیانش بر سر «احمدی‌نژاد» آوردند

 

 رجانیوز – گروه سیاسی: همایش ورزشگاه آزادی بالاخره برگزار شد و برخلاف تبلیغات مسئولین برگزاری مراسم تجلیل از فعالان عرصه سفرهای نوروزی، با وجود سازماندهی گسترده و بکارگیری امکانات ویژه دولتی، یاران امروز دولت، نتوانستند جمعیتی 100 هزار نفری را در این ورزشگاه بسیج کنند. 

به گزارش رجانیوز، با این حال نگاهی به جمع حاضردر ورزشگاه آزادی و همچنین در نظر گرفتن بسیج دستگاه‌های دولتی برای برگزاری این مراسم، مشخص می‌کند که با وجود تمام اقدامات مجموعه دولت و گردهم آوردن افراد بسیاری از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف در سراسر کشور، باز هم خالی بودن ورزشگاه به شدت به چشم می‌خورد؛ موضوعی که با وجود حضور شخص رئیس‌جمهور در این مراسم بسیار تعجب آور و البته تاسف بار بود.
 
اقدامات اطرافیان و البته شخص محمود احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر و در دولت دهم سبب شده تا مراسم‌هایی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، از استقبال‌های تاریخی و گسترده مردمی به همایش‌های خنثی تبدیل شود که حتی با اجبارهای دولتی و هماهنگی تمام دستگاه‌های دولتی هم نمی‌تواند رنگی از استقبال‌های پیشین از «احمدی نژاد محبوب» را داشته باشد.
 
 
 
در شرایطی که قرار بود برای این مراسم تمام ورزشگاه آزادی پر شده و جمعیتی بیش از یکصد هزار نفر در استادیوم حاضر شوند، نیمی از طبقه پایین ورزشگاه آزادی تنها برای یک ساعت پر شد و در طبقه دوم ورزشگاه نیز کمتر از 5 هزار نفر حضور داشتند. در این بین جمعیت حاضر در استادیوم به تشویق تیم های استقلال و پرسپولیس پرداختند. حاضران در همایش آزادی همچنین با وجود اینکه ساعت از 4 بعد از ظهر نیز می گذشت شده ناهار دریافت نکردند و به هنگام سخنرانی مجری‌های همایش با اعتراض شعار "ناهار، ناهار" سر دادند تا مشخص شود آنها که این روزها گرد شعار "زنده باد بهار" احمدی نژاد و یارانش جمع شده‌اند با آنهایی که بدون هر چشم داشتی روزها هزینه "ناهار" خود را برای تبلیغ "مردی از جنس مردم" پرداخت می کردند خیلی فرق کرده اند.
 
استقبال از احمدی‌نژاد؛ آنچه که بود، آنچه که هست
 
مرور خاطراتی که از حضور احمدی‌نژاد در میان مردم و استقبال‌ها از او در دولت نهم در افکار عمومی باقی مانده، و نگاهی به میتینگ خنثی و سرد آزادی نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور و اطرافیانش چنان بلایی بر سر "احمدی‌نژاد" آورده که دیگر خبری از حضور خودجوش مردم و و حمایت مخلصانه پابرهنگان از دولت او به چشم نمی خورد.
 
این احمدی‌نژادِ تغییر کرده آنقدر عوض شده که برای جمع کردن مردم در همایشی که با حضور او برگزار می‌شود، باید دست به دامان خواننده‌های پاپ و توزیع بسته‌های هدیه رایگان شد؛ احمدی‌نژادی که در دولت نهم، مهمان زیلوهای رنگ و رو رفته مردم در دورافتاده‌ترین روستاهای ایران بود.
 
این روزها خیلی چیزهای مرتبط با احمدی نژاد تغییر کرده است. از اولویت هایش گرفته تا جنس محافلی که در آنها شرکت می‌کند و حتی نگاهی که مردم به او می کنند..
 
 
 
 


+ نوشته شـــده در شنبه 92/1/31ساعــت 4:15 عصر تــوسط عباس | نظر