سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توزیع کارت های هدیه 80 و 50 هزار تومانی در جلسه سخنرانی یک کاندی

بسمه تعالی

وب سایت خبری تبریز فرداتوزیع کارت های هدیه 80 و 50 هزار تومانی در جلسه سخنرانی یک کاندیدا

 

اما در پایان همایشی که یک کاندیدا سخنران اصلی آن بود، اتفاق خاصی افتاد و آن توزیع کارت های هدیه 80هزارتومانی و 50هزارتومانی بانک سامان میان تمام حضار شرکت کننده بود.

به گزارش صابرنیوز، همایش «نقش روحانیت در حماسه سیاسی» که روز پنج شنبه 29 فروردین از ساعت 11 صبح در مسجد حوزه علمیه مروی و با حضور طلاب برگزار شد، به مسائلی ختم شد که جای بسی تأمل دارد.
 
سخنران این همایش، یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری و مسئول یک نهاد نظارتی بود . وی از ساعت 11:30 تا 12 به سخنرانی پیرامون شخصیت خود پرداخت و بعد از آن هم به سؤالات حضار پاسخ داد. چیزی که در این همایش از آن صحبتی به میان نیامد، «نقش روحانیت در حماسه سیاسی» بود.
 
اما در پایان این همایش اتفاق خاصی افتاد و آن توزیع کارت های هدیه 80هزارتومانی و 50هزارتومانی بانک سامان میان حضار بود.
  
در این نشست ها (حتی اگر برای تبلیغات یک کاندیدا باشد) آنچه شایسته و بایسته است، تبیین مواضع گفتمانی و نقد منصفانه رقبا و معرفی توانمندی هاست، اما توزیع مبالغ ریالی میان حضار، علاوه بر آنکه اقدامی خلاف عرف است، اقدامی خلاف اخلاق نیز هست.
 

شایان ذکر است توزیع مبلغ ریالی میان هواداران، به شدت در نظر مردم مذموم و ناپسند است و اگر نامزدهای احتمالی برای جلب اقبال عمومی به این روش ها متوسل شوند، نتیجه ای معکوس خواهند گرفت.ب


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/4ساعــت 10:37 صبح تــوسط عباس | نظر