سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس: استقبال رسانه وابسته به سیا از سخنان قالیباف 598- دکتر قال

بسمه تعالی
استقبال رسانه وابسته به سیا از سخنان قالیباف

 

 598- دکتر قالیباف در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها با حمله به مواضع محمود احمدی نژاد در خصوص هولوکاست بیان می دارد: "قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ ما هیچ گاه با یهود مخالف نبودیم، یک دین است؛ آنجایی که ما مخالفت کردیم با صهیونیست ها بوده است. ما 30 سال حامی اصلی آرمان فلسطین بوده ایم ولی به واسطه هوشمندی امام و رهبری کسی نتوانست ما را متهم به ضد یهود بودن بکند. ولی یکباره بدون توجه به نتایج و پیامدها بحث هولوکاست مطرح می شود. این چه نفعی برای انقلاب و فلسطینی ها داشت. ببنید وقتی ما آن  زمان به اسم آرمان گرایی؛ موضوع هولوکاست را مطرح کردیم و آن جنجال ایجاد شد."

 
این اظهارات در حالی بیان می گردد که با یک بررسی اجمالی در سخنان رهبری و استفاده مکرر ایشان از طرح مساله هولوکاست حتی می‌توان ایشان را جدی ترین مطرح کننده و پشتیبان این گفتمان در فضای سیاست خارجی قلمداد کرد. 
 
ایشان در کنفرانس حمایت از فلسطین در تهران با اشاره به زیر سوال رفتن مبنای اصلی مشروعیت رژیم صهیونیستی و در تردید قرار گرفتن ماجرای هولوکاست اظهار کردند: «صهیونیستها فلسطین را به بهانه هولوکاست غصب کردند اما عدم تحمل رسانه های غربی و صهیونیستی و دولتهای حامی اسرائیل در برابر طرح سؤال و تحقیق درباره هولوکاست نشان می دهد که مسئله مشروعیت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افکار عمومی جهان از دلیل پیدایش این رژیم جدّیتر شده است.»
 
بازتاب سخنان دکتر قالیباف در رسانه های معاند
 
 


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/4ساعــت 5:25 عصر تــوسط عباس | نظر