سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دکتر پرویز داوودی: لنکرانی را گزینه اصلح میدانم/ قدرت مدیریتی یک

بسمه تعالی
دکتر پرویز داوودی: لنکرانی را گزینه اصلح می‌دانم/ قدرت مدیریتی یک رئیس جمهور را دارد/ ویژگی بسیار مهم لنکرانی

 

معاون اول رییس جمهور در دولت نهم با بیان اینکه در بین تمام گزینه‌های احتمالی لنکرانی را اصلح می‌دانم و به او رأی خواهم داد، گفت: دکتر لنکرانی دارای قدرت مدیریتی یک رئیس جمهور است.

به گزارش رجانیوز، دکتر پرویز داودی از دانشمندان اقتصادی کشور و از چهره‌های خوش نامی است که در دوره چهار ساله دولت نهم معاون اول رئیس جمهور بود و حالا یکی از نویسندگان اصلی برنامه جبهه پایداری برای دولت آینده در موضوع اقتصادی است.

 

وی این استاد دانشگاه و چهره سرشناس علمی کشور که پس از مدت‌ها در یک همایش سیاسی که به منظور معرفی دکتر کامران باقری لنکرانی از سوی جبهه پایداری و با حضور علامه مصباح، برگزار شده بود، شرکت کرد، با صراحت اعلام کرده که لنکرانی را گزینه اصلح می‌داند.

داودی که با صابرنیوز گفتگو می‌کرد تاکید کرده که اگر لنکرانی از او کمک بخواهد در خدمت او هستم.

وی همچنین در توصیف گزینه اصلح مدنظر خود گفته است: بنده به خاطر‌شناختی که از آقای لنکرانی دارم ایشان را از هر نظر به عنوان فردی پاک، سالم و مخلص می‌شناسم و بنده ایشان را نسبت به تمام گزینه‌های احتمالی اصلح می‌دانم و به ایشان رای خواهم داد.

معاون اول رییس جمهور در دولت نهم با بیان اینکه لنکرانی اسلام را از ته قلب باور دارد و باور دارد که اسلام می‌تواند مملکت را اداره کند، افزود: خیلی مهم است که یک نفر این باور‌ها را داشته باشد و لنکرانی کسی است که پای این باور‌ها ایستاده است.

به گفته داودی لنکرانی شخصیتی است که اهل ضد و بند نیست و تحمل مفاسد اقتصادی را ندارد و وجود این ویژگی‌ها بسیار ارزشمند است.

این استاد دانشگاه درباره توان مدیریتی لنکرانی با تاکید بر اینکه او دارای قدرت مدیریتی یک رئیس جمهور است، گفت: اداره دولت را مجموعه‌هایی به هم پیوسته انجام می‌دهند که شامل وزیران، معاونین رئیس جمهور و... می‌شود و قرار نیست که دولت را فقط رئیس جمهور اداره کند.

وی در مورد هر گونه کمک به لنکرانی این‌گونه بیان داشت: بنده در نوشتن برنامه اقتصادی جبهه پایداری کمک کردم و اگر آقای لنکرانی کمکی خواستند بنده در خدمت ایشان هستم و اگر جایی لازم بود که برای آقای لنکرانی صحبت کنم و در نوشتن برنامه کمک‌شان کنم حاضرم چنین کاری را انجام دهم.

داودی همچنین ابراز امیدواری کرد که لنکرانی برای کرسی ریاست جمهوری رأی کافی را بیاورد.

معاون اول رییس جمهور در دولت نهم پیرامون نزدیکی خود با گفتمان جبهه پایداری نیز اظهار داشت: بنده از ابتدا موافق حرکت جبهه پایداری بودم و این جبهه پایداری را به عنوان یک گفتمان اصیل اسلامی و مردمی قبول دارم و ان‌شاء الله خداوند توفیق دهد که این گفتمان روز به روز بیشتر شناخته شود.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/4ساعــت 7:27 عصر تــوسط عباس | نظر