سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محمدرضا باهنر: با صدتار موی خانمها هم مشکل ندارم!!!

 

بسمه تعالی
محمدرضا باهنر:
مسئولین امنیتی کشور فرض را بر این بگذارند که اتفاقی ممکن است بیفتد اما تحلیل من این است که امکان شکل گیری فتنه جدیدی نیست. و بزرگتر از بعضی‌ها هم نتوانستند در فرایند برگزاری انتخابات دخالت کنند و مثلا انتخابات را یک روز دیرتر برگزار کند.

گروه سیاسی مشرق _محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس پیش از ظهر امروز در جمع طیفی از اصولگرایان شیراز در پاسخ به سوالی درباره نامه محرمانه اش به رهبر انقلاب و احتمال پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات سال 88، گفت: اولا نامه محرمانه بوده است، ثانیا این حداقل وظیفه مشاورین و افراد مورد اعتماد رهبری می باشد. من در آن نامه از احتمالات سخن گفتم و طبیعی است که باید برای احتمالات برنامه داشت.

وی با بیان اینکه برنامه کاندیداها باید با کارنامه آنها تطابق داشته باشد، خاطرنشان ساخت: برنامه منهای کارنامه‌ای که توسط کاندیداها ارائه می‌شود نوعی عوام فریبی است.
نایب رییس مجلس ادامه داد: اصلا قرار نیست هرکسی رییس جمهور شود هر فردی را که پسندید او وزیر شود، شرایط تعیین وزرا دو طرف دارد، یک طرف دولت و یک طرف مجلس.

اهم اظهارات عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در ادامه می آید:

* به شدت معتقد به آزادی بیان و آزادی پس از بیان هستم مشروط به اینکه براندازی نباشد.

*دولت 500 هزار میلیارد تومان به مردم بدهکار است و رییس جمهور بعدی باید در چنین شرایطی دولت تشکیل دهد.

*سفرهای استانی را به عنوان ملاقات با مردم به عنوان ولی نعمت آنها ادامه می دهم. اما معتقد به ضرورت تصمیم گیری برای هر استان در همان استان نیستم.

*حداقل یک چهارم تورم مربوط به مسکن مهر است، انشاالله باید هر قسمت کشور و هر استان در زمینه ای که پتانسیل مربوطه را دارد قطب شود مثلا استان فارس می تواند قطب دانشگاهی کشور باشد.

*اگر بخواهیم یارانه 250 هزار تومانی بدهیم معنی اش این است که قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین بیش از 7 تا 8 برابر شود. آقایانی که چنین شعارهایی را می دهند دنبال این هستند که 250 هزار تومان بدهند و حداقل 400 هزار تومان از جیب دیگر مردم بردارند.

*مسئولین امنیتی کشور فرض را بر این بگذارند که اتفاقی ممکن است بیفتد اما تحلیل من این است که امکان شکل گیری فتنه جدیدی نیست. و بزرگتر از بعضی‌ها هم نتوانستند در فرایند برگزاری انتخابات دخالت کنند و مثلا انتخابات را یک روز دیرتر برگزار کند.

* با یک تاری موی خانم ها مشکل نداریم، با چندتار موی خانم‌ها هم مشکل نداریم، با بیش از صدتار موی خانم‌ها هم مشکل نداریم مشروط به اینکه به ناهنجاری نرسند و حد آن را عرف تعیین می کند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر همچنین در جلسه جامعه روحانیت مبارز شیراز نیز حضور یافت و برنامه‌های خود را تشریح کرد. در این جلسه آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فارس و آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب عضو خبرگان رهبری نیز حضور داشتند.

 


+ نوشته شـــده در شنبه 92/2/7ساعــت 8:34 صبح تــوسط عباس | نظر