سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
واکنش صریح آیت الله علم الهدی به مواضع اخیر هاشمی درگیری انقلاب

بسمه تعالی
واکنش صریح آیت الله علم الهدی به مواضع اخیر هاشمی
درگیری انقلاب اسلامی با اسرائیل تا نابودی آن رژیم ادامه خواهد داشت/ توصیه آقای هاشمی در سال 88 آزادی آدمکشان و آشوبگران بود

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نابودی اسرائیل ایده انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و این اصلی از اصول نظام ایران اسلامی است، از این جهت نمی توانیم بگویم که با اسرائیل سر جنگ نداریم! پس سر چی داری؟

آیت الله سید احمد علم الهدی در گفتگو با رجانیوز با انتقاد از مواضع جدید هاشمی رفسنجانی در برابر رژیم صهیونیستی گفت: این تعبیری که حضرت امام خمینی می فرمایند «اسرائیل باید نابود شود» یعنی چه؟ یعنی می شود انسان بگوید با کسی که معتقد است باید نابود شود، سر جنگ ندارد؟ پس سر چی دارد؟ این خلاف نظر صریح امام راحل است که می‌فرمایند «اسرائیل باید از بین برود شود» آیا ما با اسرائیل سر صلح داریم؟

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه ما به هیچ وجه نمی توانیم با اسرائیل سازشی داشته باشیم، اظهار داشت: سازش که نمی‌توانیم داشته باشیم، جای خود، بلکه حکم امام این بوده است که اسرائیل باید نابود شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی به عنوان حاکم شرع، مؤسس و بنیانگذار انقلاب بر نابودی اسرائیل تأکید داشتند، تصریح کرد: نابودی اسرائیل ایده انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و این اصلی از اصول نظام ایران اسلامی است، از این جهت نمی توانیم بگویم که با اسرائیل سر جنگ نداریم! پس سر چی داری؟

وی اضافه کرد: گاهی اوقات فردی می خواهد تعبیری منافقانه داشته باشد و گاهی اوقات چیز دیگری است؛ حالا آقای هاشمی چه گفته من کاری ندارم.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر این که همه ما باید برای نابود اسرائیل با همه قدرت در عرصه انقلاب بجنگیم، ابراز داشت: ایده جنگ با اسرائیل و نابودی این رژیم غاصب ایده انقلاب است و باید برای رسیدن به این هدف با تمام توان بکوشیم.

وی با اشاره به این سخن هاشمی رفسنجانی که بیان کرده «اگر نظام به حرف من گوش می کرد، شرارت های 88 پدید نمی آمد» گفت: یک زمان آقای هاشمی می‌خواهد نظری را ابراز کند، در بیانش آزاد است، اما وقتی می گوید اگر به نظر من عمل می شد آن مسائل پیش نمی آمد چیز دیگری است.

امام جمعه مشهد در ادامه پرسید: مگر نظر آقای هاشمی چه بود که به آن عمل نشد؟ آقای هاشمی نظرش را در نماز جمعه بیان کرد و گفت «همه این زندانی ها را آزاد کنید و هیچ برخوردی با آنان نکنید» نکته اینجا است که این افراد شرور و منافق که به این اکتفا نمی‌کردند و قانع نمی شدند.

وی ادامه داد: ما از آقای هاشمی می پرسیم که آیا باید افرادی که آدم کشتند و اماکن عمومی و خصوصی را به آتش کشیدند آزاد کنیم؟ آقای هاشمی نظرش را در نماز جمعه داد؛ در درجه دیگر این که این مسائل مربوط به قانون و مباحث قضایی نه افراد دیگر!

وی یادآور شد: سخنانی که آقای هاشمی به نظام بیان کرده در نماز جمعه و پس از شرارت‌ها بوده است.

آیت الله علم الهدی نیز درخصوص حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: اختیار آقای هاشمی برای ورود به انتخابات دست خودش است، می خواهد بیاید، می خواهد نیاید! اگر هاشمی پیرمرد 80 ساله است و ظرفیت مدیریت کشور را ندارد، نیاید و اگر بعد از 80 سال ظرفیت مدیریت کشور را دارد پس چرا می گوید من 80 ساله نمی‌گویم که نمی‌آیم، ما برای او تعیین و تکلیف نمی کنیم.


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/11ساعــت 7:34 صبح تــوسط عباس | نظر