سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفای قوه قصائیه مدعی المعموم بیدار شید،ببیتیذجکونه دستاوردهای ای

 

بسمه تعالی
انتظار برای واکنش مدعی المعموم؛ هاشمی‎ها نیامده پروژه تقلب را کلید زدند:
عفت مرعشی 92: مگر برای این‎ها کاری دارد رای ها را عوض کنند!/ عفت مرعشی 88: موسوی رای نیاورد یعنی تقلب شده ، به خیابان ها بریزد

 

 

رجانیوز - ابوذر هادی‌پور: همسر اکبر هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی مشابه اظهارات سال 88، مجددا سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی را زیر سئوال برد.

به گزارش رجانیوز، عفت مرعشی در حاشیه نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات فرزندش مهدی هاشمی ، در پاسخ به سئوالی درباره حضور همسرش در عرصه انتخابات گفت: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود.  

وی در ادامه در اظهاراتی که مشابه به خط خبری جریان ضد انقلاب است، تصریح کرد: انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.

اظهارات ضد نظام عفت مرعشی در حالی مورد سئوال مدعی العموم قرار نگرفته است که همسر هاشمی رفسنجانی پس از حضور در پای صندوق رای در انتخابات سال 88 نیز خواهان آن شد مردم در صورت عدم پیروزی میرحسین موسوی به بهانه تقلب به خیابان ها بریزند.

وی در این باره گفته بود: «اگر تقلب شود از مردم می‌خواهم با حضور در خیابان‌ها واکنش نشان دهند. اما در صورتی که تقلب انجام نشود مطمئن هستم که میرحسین موسوی رای خواهد آورد».

اظهارات عفت مرعشی در روز رای گیری یعنی زمانی که هنوز هیچ واکنشی  به نتایج انتخابات صورت نگرفته بود ، سبب شد تا برخی کارشناسان اظهار عقیده کنند خانواده هاشمی از وقایع سال 88 آگاهی داشته است.

نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب که به نامه "بدون سلام و والسلام" معروف شد نیز از دیگر شاهد مثال هایی بود که نشان میداد ، فتنه 88 با نقش آفرینی اکبر هاشمی رفسنجانی به صورت گسترده به مرحله اجرا درآمد.

حتی چندی پیش وزیر اطلاعات بدون نام بردن از اکبر هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می کند و می گوید "من گفتم، من بیانیه دادم" در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.

تردید افکنی در سلامت انتخابات به یکی از شیوه‌های مرسوم اپوزیسیون برای تحت فشار گذاشتن نظام و دلسرد کردن مردم در آستانه هر انتخاباتی تبدیل شده است.

همسویی خانواده هاشمی با رسانه های اپوزیسیون در حالی است که آیت الله سید محمد خامنه ای اخیرا در گفتگویی اکبر هاشمی رفسنجانی را مهره اصلی دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری دانسته بود.

 


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 92/2/19ساعــت 7:50 صبح تــوسط عباس | نظر